Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3230 ggr
Summerdogs
0

Senaste inköpet

Gör en ny tråd där vi alla kan lägga upp bilder på våra senaste inköp! Jag har faktiskt köpt några saker på väldigt kort tid till Nicki.

Summerdogs
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nickis halsband från England kom på posten här om dagen. Det gjorde mig lite halv lycklig 😃

Summerdogs
0

Idag köpte jag en Hurtta röd regnoverall till Nicki samt en pip gris. Nicki hade en lika dan pipgris innan som hållit väldigt länge och nu gick den sönder och då fick jag köpt en ny fast grå :)

Summerdogs
9

Sen köpte jag i onsdags en orang Hurtta y-sele till Nicki :)

Saffran0Spice
2

Hurtta vinterjacka, AE-olja, Nya fodret, ett martingale halsband och rese-filt inför våran tågresa är det nyaste här hemma =)

Praefatio
6

#3 OT men alltså hahahaha, jag avlider 😂

Fenix_Chicci
0

Senaste inköpet var på animail:

En dubbeltandborste, en klicker, lite tillskott från Standardt: Päls b-vita, kalk plus och äggskalspulver, från Espree: en flaska att blanda ut med vatten i, aloe oat schampoo och Luxury Remoisturizer (balsam), och slutligen två spårlinor på 10 meter att ha när vi går i naturreservat och på andra ställen där hundarna inte får vara lösa.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Hiro
0

Hurttas fasta halsband och koppel limeted edition vår kolektion 2014 den blå/gröna :)

[Empisen]
1

#4 Jäklar vad fint halsband! Vart är det köpt någonstans?

Summerdogs
0

#7 Jag har letat efter dom produkterna! Vart hittade du den? :o

Majken!
1

Har beställt en svindyr klövjeväska denna vecka från snowdogs. Mycket pengar, men väl värt det!

LinaK
0

Beställde foder och så en produkt man har på tänderna som ska minska uppkomsten av tandsten.

Sen fick Algot sig ett nytt läderkoppel, var 30% rabatt på allt i butiken så jag passade på. Dom fick också en leksak (sån roadkill)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Misarn
0

Oj vad köpte vi senast, hmmm . . . . Måste nog vara hundmat, men funderar på att köpa koppel med hakar på varje sida så man kan sätta fast den i midjebältet :-)

Saffran0Spice
1

#8 köpt på Etsy.com =)

Elverpige
0

26 kg foder och en fluffig neongrön fäll att ha i bilen :)

tjoopa
0

Oj, tror det var 2 utställningskoppel och en pipleksak :) Senaste beställningen (vart strul så väntar ännu på paketet…) var en ljusblå Madan-borste, nr-lappshållare för armen, en blandflaska till duschen och en vattenautomat att fästa på buren :)

[fabienne]
1

Senaste köpet var ett vegetabilgarvat halsband från Tärnsjö garveri! Väldigt mjukt och fint. En vacker dag köper jag ett koppel också så att läderhalsbandet slipper matchas med ett grönt syntetkoppel från Björkis… Flärpen på halsbandet är lite lång nu, men om vi har tur biffar han på sig runt nacken med tiden så att det passar bättre. 😃

VendelaS
0

Mitt senaste inköp var hundmat, ett pipdjur, lite ben och en ny sele. Och såklart lite bajspåsar ;)

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

[Forest]
0

Igår vart det 2 rea leksaker en mjukdjur med pip och en boll. leksaker går åt här nu då Millie tar ut leksaker hela tiden.

Qepta
0

3 halsband. 1 till Izor och 2 till valpen.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Ruzicka
0

Ett rejält läderhalsband i modell halvstryp. ÄNTLIGEN kan vi göra oss av med hans gamla slitna valphalsband i nylon som vi köpte för en tjuga när han flyttade in för mer än ett och ett halvt år sedan.. >.< Kändes som att det verkligen var på tiden!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

[tk1971]
0

En grisknorr på Tomelilla marknad.

Calibe
1

En ordentlig sele från Julius K-9. Nu ska vi ut på landet o träna massor :)

Saffran0Spice
0

#22 Super tjusig!
Har funderat på en sådan - men är rätt säker på att den kommer ge skavsår på min =/

Turast
0

Senast jag köpte till Jamie var en flytväst ett nytt täcke (det va halva priset så kunde inte låta bli!) En leksak godis koner (kanske mer till mig dock) Bild på flytvästen hihi

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Turast
0

Varför går det inte att lägga upp bilder från mobilen???

Saffran0Spice
0

#25 ingen aning om varför - men supersnygg flytväst iallafall 👍
(får man fråga vart du köpte den??) ^^

Turast
0

Oj det gick visst där :> Köpte den på hööks för 149:- och den fungerar super!! :D

Saffran0Spice
0

#27 Nice!
Får kolla in detta ^^

VendelaS
1

Vet att bilden är lite suddig tyvärr, men köpte kläder inför schapendoesspecialen i sommar. (Även för andra utställningar såklart)

www.lakritsnos.com

VendelaS
0

Köpte även ett par Lundhags på XXL. :D

www.lakritsnos.com

VendelaS
0

+ lite annat smått och gott som bajspåsar, tuggben, utställningskoppel och prokolin.

www.lakritsnos.com

[Forest]
2

29 kommer bli super snyggt :)