Vilken j.....a gubbe!
Kolla: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article696448.ab
Tänk att det alltid är djuren som får sitta i kläm så fort människor blir osams. 
Ja usch, såg rubriken tidigare idag men orkade inte läsa, blev så ledsen bara av rubriken :(
Sjuka människor gör sjuka saker. Så sant!

Man undrar hur gubben är funtad som gör så här som straff mot sin förra fru. Det är ju mest synd om dessa fina hundar som fick sätta livet till helt i onödan. Dom hade ju köpare. Och sådana där hundar är ävl rätt så dyra? Jag menar draghundar som redan kan dra ett spann osv.

Ja gud vad hemskt!!!
Jag tänkte på det oxå, det borde vara svårt att få tag å tränade hundar ju../Morr..

Varken gubben eller djurskyddsinspektören kan ju ha alla getter hemma!!!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fruktansvärt. Vad svartsjuka och hämnd begär kan ställa till det för oskyldiga.

Vad har hämnden med hundarna att göra egentligen undrar jag? Varför ska de behöva sätta livet till? Gubbj***l! Undrar hur pass funtad han är… och hur funtad inspektören är. Jag trodde djurskyddsinspektörer skulle hjälpa djur… eller?
Tyckte också det var helt fel av djurskyddsinspektören, om historien stämmer..
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
En killkompis till mig blev lämnad av sin förlovade. Hon stack iväg med sin chef.
Tillsammans hade de en hundvalp på 8 mån. Han ville behålla den, men hon tog hunden och gick och avlivde den. Bara för att han inte skulle få ha den, och det var HON som lämnade honom. Han blev helt förstörd efter det :(
Hatar sådana historier då oskyliga får lida …
Fan man tror inte sånt där är sant…hur kan man sänka sig så där lågt, kan man bli så svartsjuk så bör man genast söka läkare…snacka om att inte hissen gick enda upp på den gubben 

sista idioten är inte född ännu….
jävla idiot!
blir så j…a arg när jag läser sånt här! har han nånsin älskatt/brytt sig om hundarna om han bara kallblodigt kan ta livet av dem? håller med om (som exfrun säger) att detta var ett mord!!!!

Stakars små liv som var fullt friska och hade många/några år kvar att leva sitt liv, nu är deras liv borta.
Men en sak skall vi vara glada för: Dom avlivade hundarna inte slog ihjäl som vissa hemska människor gör :'(

Man slutar aldrig förvånas över vilka idioter det finns