Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 1578 ggr
tootiis
11

Glömt något?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo, får nämligen hem en liten labbkille nästa fredag.. Och har prickat av den lista jag kommit på. Men är det något jag saknar? Något som skulle vara bra att ha? Detta har jag: • ben • leksaker (inga som piper) • mat/vatten skål • bädd • halsband/sele och koppel Och självklart mat! Har hund sen tidigare, dock aldrig haft en valp :) Så har ju det självklara som borste/kam, bajspåsar.. Här har vi min lilla Birk :D

// MT ♥

Saffran0Spice
4
Oliviahack
2

Fy vad söt!

Ellen89
2

Jattesot! och vilken underbar farg (eller ser den bara morkare ut?) Jag tror du har allt - om inte kan man nog kopa sen :) Kanske godis att trana/leka med?

tootiis
0

#3 Han är lite rödaktig, bilden har en liten redigering :) Köpte förresten dentasix idag! Ska köpa nå mer ben senare hade jag tänkt.. Vet dock inte riktigt vad jag törs och inte törs köpa o.o

// MT ♥

vallhund
3

Ljuvlig! 😍

Dentastix är värdelösa, köp råhudsben till att börja med o sen riktiga, typ kycklingvingar o revben. Serveras råa.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

VildaVittra
5

Med tanke på att det är en labbe, så kan det vara bra att ha sparris och medicinskt kol hemma om glupskheten får voffsen att sätta i sig något mindre bra.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tootiis
0

Okej :) får ta å fixa fler sånna ben!

// MT ♥

Flöffo
0

Klotång? Fast det verkar du ju ha. Annars verkar det ju allt. 🙂

Jätte söt!

//Flöffo

drika
0

schampo och tasssalva kan va bra att ha, tandskrapa och tandborste och hundtandkräm..:)

Hälsningar

Fredrika

tootiis
0

Schampoo har vi hemna :) Tassalva och sånt för tänder ska absolut införskaffas!

// MT ♥

drika
0

söt vovve du ska ha föresten:) tycker ni låter förberedda ändå fgaktiskt:)!

Hälsningar

Fredrika

tootiis
0

#11 Tack :D

// MT ♥

vallhund
0

Det skall vara hundschampo, det har annan PH än människoschampo.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

tootiis
0

Har de hemma ;) Har som sagt hund sen tidigare

// MT ♥

Ralktad
0

Hm.. Kanske plocka undan allt du inte vill ha uppätet eller strimlat. Göm kablar och liknande.

Förövrigt en supersöt hund!

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Summerdogs
0

Schampo för valpar är bra att ha hemma.

Mlyy
0

Så söt han är och underbart namn! :) Varför inga leksaker som piper? ;o

tootiis
0

#16 just det! Har ett för vuxna hundar.. Får kolla upp de :) #17 vill inte att han ska bli stressad av det eller liknande :)

// MT ♥

Mlyy
0

#18 Aha okej :)

[Forest]
0

köp hem lite lever o hjärtan, gör eget godis på det sättet så får man ett kanon godis som garanterat smakar extra gott :) 

En ny klotång eftersom de slits så är det bra att ha en ny som klipper rakt o bra. 

Jätte söt valp grattis ser fram mot mer bilder på godingen sen när han är hemma ❤️

tootiis
0

Mammas sambo är jägare, så får hem lite gott därifrån senare också :D Har precis köpt en ny klotång då vi inte hittade gamhundens, som senare dök upp! Hahah.. Tack! Han ska få en egen tråd när han kommit hem :)

// MT ♥

Megapixxeln
0

Vad kul! Din egen? 🙂

tootiis
0

#22 japp :D

// MT ♥

Megapixxeln
0

Aviiiiiis 🙂

tootiis
0

#24 hahah du har ju Blade :D ska du ha han på skolan nästa vecka?

// MT ♥