Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 652 ggr
Linda
0

Otroligt onödigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
SaraC
0

Haha ja, fast både och. Skulle kunna va nåt istället för en väska när man har valp o vuxen hund samtidigt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
0

Hunden har 4 ben att gå med låt den använda dom. Håller dock med Eros om att nått liknande kan vara bra att ha om man har en liten valp och ska gå långt och inte kan lämna valpen hemma.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ellinor_ludde
0

#2- precis, den kan gå själv. Jag är emot allt sånt där fjanterier! Kläder (förutom "jackor" på hundar som fryser) ska bort tycker jag! Herregud, allt har gått för lång, en hund mår bäst av att få vara en hund, ingen j'vla påklädd docka..

Linda
0

#3 så klokt

nobsan
0

Jag såg att dom sålde såna på en utställning. Jag tror till och med att det var skk som gjorde detta. Ska inte dom jobba för hundens bästa. Det räcker väl med ett täcke om det är jäkligt väder. Synd om hundarna faktiskt.

SaraC
0

Haha ja gå kan dom, och klarar de inte det så är de inte en frisk hund. Men som sagt, kan vara bra om man t.ex har en liten valp som inte orkar gå lika långt som den vuxna hunden. Men tyvärr blir det väl kanske mest "fel" folk som köper nåt sånt här.

Tina-A
0

Men usch!! :/ Fruktansvärt skulle jag säga. Det är väl ingen leksak man går runt med?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Zebben
0

Skitbra!! Tycker jag…. precis vad jag hade velat ha när min tik var i superkondition och min valp var en liten knodd på 2 månader. Istället blev det cykel med korg på pakethållaren där valpen fick hålla till i några månader. En vagn hade varit mkt bättre.

SaraC
0

#8 Precis. Jag har funderat på att köpa en väska när jag skaffar valp, men det här lät ju bättre! Fast skulle nog känna mig en aning fånig med en hund i barnvagn ;)

Lotta
0

Tycker också att det skulle vara kanonbra om man har en vuxen hund och skaffar en valp, det kan vara rätt jobbigt att gå ut på långprommis och gå och bära en valpis…med andra ord perfekt =)

lena1
0

kan bara återge hur min york skulle göra om man satte honom i en sådan morrrrr!!!!!!!hahaha,jag tycker också det var onödigt ;-)

SaraC
0

Ni som tycker det är helt onödigt, tycker ni inte att det vore bra som exemplet om han har både valp o vuxen hund?

lena1
0

näe jag har lite svårt för det, för när jag har haft valp och vuxen hund så har den vuxna hunden alltid hållt till godo med en lugnare prommis, och har vi gått långt så har jag stannat med jämna mellanrum så vappisen fått vila.

SaraC
0

Mja, jag skulle nog inte vilja slå av på träningen pga av valpis. Eros skulle bli tokig om han var tvungen att vänta på att en valp skulle ta sig fram i sin egen takt.

lena1
0

men då skulle jag i så fall fixa hundvakt ;-)

SaraC
0

Jag är ju ensamstående o de enda som kan vara hundvakt på dagtid är min syster och min mormor. Ingen av dem har körkort och jag har ingen bil, så de är liksom ett litet sjå att komma till eller få hit en hundvakt. Så skaffar jag en valp medan jag fortfarande bor ensam så kommer jag fundera över t.ex. väska eller annat man kan ta med sig ut på promenaden. Då får ju även valpen vara med mig och Eros och få vara med om spännande saker, och samtidigt inte behöva gå mer när h*n blir trött :)

Till en frisk, vuxen hund med fyra ben tycker jag däremot också att det är otroligt onödigt :)

Zebben
0

#15 Kan vara svårt att hitta en hundvakt till valpen 1-2 ggr om dagen.

Zebben
0

#9 Fast om jag inte minns fel så kostar dessa vagnar flera tusen och då blir de genast mindre intressant.

Men nu har jag ju barnvagnar till dottern, man får väl mecka ihop något själv. :-)

lena1
0

18,javisst kan de det men jag berättade bara hur jag skulle lösa det ;-)

Lotta
0

Ja då blir det till att bygga ihop nått själv, till det priset kan man ju köpa en sittvagn *ASG* Men jag tycker fortfarande att det skulle vara kanonbra, vet när Jonny hade sin schäfer vuxen och jag tog valpen från Åsa…det slutade alltid med att jag eller Jonny fick bära Akila och det blir tungt med en schäfervalp *stön*