Foton i ditt hus...
Väldigt läckra bilder. Har aldrig tänkt på att göra en tavla med en stor och fler små bilder. Tack för tipset🙂
Vilka underbara bilder. Jag har inget foto på det nu men vi förlorade vår jack russel förra året i en sjukdom och hans foto hänger i vårt vardagsrum. Han är djupt saknad.
Ett hem utan en hund är inget hem
#3 Ingen fara, visa garna om du gar nagot liknande :)
#4 Jo en annan anledning till att jag ville ha bilderna - underbara minnen. Satt garna up dina senare, jattesorligt att forlora en hund :( Har for ovrigt mer hund an mannisko bilder runt huset :P
Har inte mycket bilder alls på djuren, då jag har en del djur. Men ska fixa på hundarna nu i sommar när jag fotat något snyggt nu när Roxy vuxit sig större och så :D
TS: Vad snyggt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Riktigt läckra bilder! Förstår att du blir glad av att ha så vältagna foton på väggarna. :) Tack för tipset med flera bilder i en så som du gjort. :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Så otroligt snyggt och underbara foton! :) Vart har du fått tag i ramarna?
har ett par på hunden, en är ''målad'' (väldigt häftig bild faktiskt, det var min syster som fick den och vi har hängt upp den på väggen) sen har jag en på mig och hunden när vi sitter längst ut på en brygga och tittar ut över vattnet, den är väldigt vacker tycker jag :-)
riktigt snygga tavlor :)
#8 Fick ramarna nar vi kopte fran fotografen… det tva stora ar aluminium (men ser ut som glas) och det tva sma ar canvas… :)
#9 oj later jattefint! Satt garna up bild pa den :)
#10 Tack tycker jattemycket om dom :)
Snabb mobilbild med dålig kvalla, menmen :D Såhär ser det ut inne hos mig! Visserligen är två av bilderna på hästar, men resten är av hundar! (Hittar ni hunden i den översta till vänster ska ni få en hembakt brownie ^^)
(PS: Det är inget glitter i den längst upp till höger, det är bara konstiga reflektioner :))

Vi har två stora tavlor på 50x70 i vardagsrummet i svart/vitt på Alice och Kaila när dom tittar rakt upp och in i kameran med fokuset på deras nosar. Är verkligen nöjd med tavlorna då skalorna i det svarta och vita verkligen framhävde deras mörka ansiktsmasker och kontrasten ändå inte blev för skarp :-)
Åh, helt underbart fina tavlor!! Ska ta mig tid och fota några ordentliga bilder på hunden någon dag :)
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
Snyggt!!
Jag har planerat att välja ut en vägg och göra den till en gallerivägg där jag sätter upp mina egentagna favoritbilder i olika storlekar.
Denna bild finns inramad men jag verkligen avskyr väggfärgen så tar inget foto. :P
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#12 Fint det sr ut! Kan inte hitta hunden i den som ar langst till vanster.. :p
#13 Det later jattefint! :) Tycker om svart vit ocksa.
#15 det vart en fin bild med! Hastar ar like svara att fota som hundar…
#16 Svårare, dom är snabbare, större och mer att tänka på i bakgrund m.m. :) Man får tänka på rätt avstånd till hästen och hänga med. Jag har 99.9% tur med denna bild eftersom jag inte hade lärt känna kameran än. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Oh vad snyggt! Men måste bara fråga - är det vägskyltar du har på väggen i rummet bredvid? 😇
#18 haha jo det ar en vagskylt - men en som man kan kopa i affaren…. den ar min sambo's och menas "hej" i Nya Zealand ;)