Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1620 ggr
Lilllens
5

Inte så lätt..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte fota fina bilder på hundarna, men det är lättare sagt än gjort. Dem vill nämligen inte sitta still och posera..
Nåja, en bild som blev helt okej får jag väl nöja mig med😊

LinaK
0

Jätte fin bild! Tycker du lyckades riktigt bra.

Söta dom är båda två 😍

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Lilllens
0

#1 Haha ja, en av 100000 bilder 😃
Ja tur att dem är söta, odjuren!

LinaK
0

#2 Brukar vara så när man ska fota hundar (och barn) att man tar typ en miljon bilder och så är det 1-3 bilder som är bra 😃 Eller kanske är vi som är för petiga?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Wellcraft
0

men gud så söta!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Lilllens
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Sant!
Haha ja, man får väl försöka vara mindre kräsen 😉

Lilllens
0

#4 Tack! Eller vad säger man? Haha 😃

[fabienne]
0

Vilka gullrumpor. ❤️ Det är ju extra svårt att fota svarta hundar också, så blir en av 100 000 bilder bra så ska man nog vara nöjd! 😃

Lilllens
0

#7 Visst är dem gölliga 😍
Haha JAA! Sa till mig själv att jag aldrig mer skulle ha en svart hund av den anledningen(och för att det inte är snyggt med svarta hår öööverallt), men såklart blev det inte så ändå😃

[fabienne]
0

#8 Nej, det blir ganska ofta inte riktigt som man tänkt sig enligt min erfarenhet. 😎 (Eh, Stapuffchi…?🤔) Men det brukar bli rätt så bra ändå. Jag tror det är meningen att du ska bli proffs på att fota svarta hundar!

spidey
0

Sjukt snygga bilder !! Jag är världens lataste fotograf, jag brukar tröttna och tänka att jamen det duger… man ser ju att det är en hund i alla fall…

Lilllens
0

#9 Hahaha, ja vi får väl se 😃

#10 Oj, tack!😊 Själv är jag perfektionist, blir i princip aldrig nöjd..

Vizzla
0

Jag tycker dom finaste bilderna ofta är dom där inte allting är helt perfekt ;) nån som gäspar, en tass i vägen osv. Fina bilder.

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Lilllens
0

#12 Ja det är sant, det brukar vara lite mer liv i dem :) Tack!

Cahira
0

Köp en kattvippa! En fotografs bästa vän! Gärna en som prasslar då prassel är roligare än typ pinglor. :) Rassla runt överallt sedan sätter du fokus och rasslar den precis där du vill blicken ska vara (över ditt huvud? I din panna? Nedåt? Nedre hörnet? Höger? Vänster?) Och tar bilden!

Började det med katter och märkte att det funkar toppen på ovilliga hundar med. :) Hundar är inte lika benägna att flyga efter en kattvippa heller som en katt är. :) 

Tycker bilderna du visar här blev supersöta! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Ellen89
0

jattesota bilder!

Lilllens
0

#14 Vad smart du är, det har jag inte alls tänkt på! Tack :D #15 Tack!