Riksläger, Ånnaboda
Hejhej!
Tänkte bara fråga om det är någon här som har erfarenhet av att vara med på SHU's årliga riksläger i Ånnaboda? Berätta gärna lite om lägret om du har deltagit någon gång!
Är det någon av er mellan 12-18 som har planer på att vara med 2014? Skulle vara kul att veta, då jag funderar på att anmäla mig och vovven :)
Besök gärna min blogg - Minsvartvita
Beror på vilken ålder hunden får vara, låter helt klart intressant men hittar ingen info om den tyvärr
- Edit - Jag är urkass på att leta men hittade info nu tillslut, haha! Kan dock inte vara med då Flynn "bara" är 8 månader då, annars hade det varit skitkul att åka.
-
Haha tog ett bra tag innan jag hittade informationen också!
Åh vad tråkigt! Dom kanske gör ett undantag om man ber snällt😇
#2 Hahahahhah, jaaa, man kan ju alltid försöka, tror den största anledningen till varför dom har 1års gräns är på grund av agilityn, men det är ju inget jag nödvändigt behöver vara med på(a)
-
Sådär, nu har jag skickat iväg ett mejl. Hoppas jag får åka med, hade varit supernice att åka på ett hund-läger, ännu mer nice med hundintresserade ungdomar!!
-
Hahah ja jag tycker absolut att du ska maila och fråga!
Om det är agilityn som är anledningen till "åldersgränsen" är det väl bara att hoppa över den då. Antar att det är en ganska liten del av hela lägret ändå!
Haha nej inte jag heller, men det kan vara kul att träffa personer med samma intresse. Tyvärr känner jag inte så många i min ålder som delar samma intresse som mig… De flesta tycker nog bara att jag är en hundnörd som prioriterar hunden före inprincip ALLT😂
#5 Ja precis. Agilityn har kommit lite i skymundan för mig ändå sedan jag upptäckte dom roliga grenarna sök och lydnad och är väl de främsta sporterna jag hade velat lära mig mer om då Agility är lätt att bli självlärd i ändå ;) Att träffa dig och Dixie vore inte fel heller! :D
Känner inte heller några hundintresserade folk i min ålder, eller ptja, några men de flesta bor typ 30030033030 mil ifrån så xD
-
#6 Haha jaha! Ja precis.
Hade varit riktigt kul att få träffa dig och Flynn med! :D
Hahahaha samma här! xD
Jag funderar på att åka dit med min knas hund(: hade varit sjukt roligt! Har dock konfirmation den veckan men tror jag ska hoppa den och köra hundläger istället. Känns som om jag kommer uppskatta det mer(: Känns lite läskigt dock att åka själv på ett läger har aldrig gjort det innan. Alltid haft kompisar med mig. Läskigt läskigt. Har inte heller några kompisar som håller på med hundar, vilket är lite tråkigt. Man är alltid själv på träningsbanan tillsammans med äldre som är runt 40+ Blir lätt att man struntar i att åka ut för att man inte har någon tränings kompis, och det är ju inte okej. Håller dock på att starta upp en ungdoms "träff-med-hundar" runt om kring där jag bor nu men det är svårt :/
True leaders don't create followers..
They create more leaders!