vems hund ?
jag kom på att jag hade ritat av en hund här på hif. det var ett tag sen, men så hittade jag fotot på min dator som jag ritat. men jag kommer inte ihåg vems det var. hoppas att du tycker den är bra!! jag tyckte att fotot va så himmla fint och ifrån en udda vinkel.. hoppas inte att du blir arg för att jag ritade av hunden, för annars ber jag sajtvärden att ta bort tråden. :) men somsagt, jag kommer inte ihåg vems hund det är och vad denne person heter här på iFokus.
hoppas ingen blir arg bara.
Medarbetare på Hundar.ifokus
oj va duktig du är! (:
Jag undrar om det kan vara Tinas Tysse men jag är inte säker…men det var jättebra ritat =)
tack! =)
Puttar =)
tack för putten ;)
ser lite snarlikt ut Tysse faktiskt..
Ja jag tycker också det…men tycker det är lite konstigt att inte Tina ger sig till känna =)

oj. vilken fin bild!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
jättesnyggt ju, kan du inte rita av snodden också ;-)
#9,, jovisst,, men vem är snodden? :P

#10 Hennes collie :)
#11.. heheh okej!! ^^
haha jag inbillar mig att alla vet vem snodden är vid det här laget :-))),har du lust får du gärna rita av honom?, säg bara till vilken typ av bild i så fall, han finns i de flesta utformningar ;-).
Klart vi vet vem Snodden är! Ungerfär som jag inbillar mig att alla vet vad en Töntbull är.
hehe.. jag är ju inte inne här så ofta, men kollar på bilder ibland! :P
#13.. javisst.. jag tycker själv jag är bäst på att rita "porträtt".. så det hade varit bra! =) men det går nog bra vilket som helst! :P
#16.. tack, den blir säkert bra.. jättefin hund föresten!! jag lägger upp bilden här sedan.

#20 påminner om Alfons
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
den sista ser ut som Lisettes mammas hund Lufsen (har jag för mig han hette)
#20 alfons?????
åhhh tack snodden blev ju jättefin, och jag vet att det kan vara svårt att få till pälsen på collies,men uttrycket stämde mycket väl :-), ja visst är han fin min buse :-)).
Kerstin titta på bild 20 det ser ut som alfons :-))
kan d rita av hugo med==
hum? Lufsen? ser väl inte ut som lufsen?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#28.. ja visst.. men har du någon bild där man ser ansiktet mer..? :)
#29 jo lite =) Öronen o d =)
jag tycker de ser ut som en björn?:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

men vad fin bilden blev!!!:) tackar så hjärtligt!

#35, ingen panik. Bara om Du vill förstås!