O.T. Nyss hemkommen!
I dag började hundklubben sina höstkurser. Ludde skötte sig faktist bra. Jag vågade ta bort kopplet från halsbandet igen. Han flög ju på en hund i våras utan anledning.
Vi går en ren lydnadskurs och ska tävla i oktober ev om jag törs i Strängnäs allihop.
Kul att få börja igen. Man känner sådan samhörighet på klubben. *ler*
Förstår att du tycker det är jättekul…jag blir så avis =) När jag skaffar nästa hund ( schäfer) då ska jag börja med bruks igen, det är ju bara så kul…och det är ju sån härlig stämning och man träffar en massa nya vänner =D

Oj, undrar just när dem börjar här. Här är det Husse och Chip som går på brukshundsklubben, jag är med som publik ibland 

Men Lotta jag har en blandras eller två faktist. På bruks går jag inte. Dom tar inte gärna emot blandraser. Däremot på min klubb. Är med där sedan länge. Vi har sommarfester och julfester det är jättekul där för oss människor med. *ler*
Så visst kan du väl börja fast du inte har en schäfer. *ler*
Jag vill allt ha en stor hund att jobba med inte en liten fjupp som inte ens är min ;)

Vad har ni för hund nu då?
Jamen Skorpan…pappisen *ASG*

Låter som en skojig dag gejsa. skönt att komma igång igen. ,-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hihi ja en liten frukostbit åt min Ludde alltså. Inte mycket till hund. Köp en schäfer vet jag. Då får du något att bita i. *ler*

#7# ja, åsa, har verkligen längtat till när vi startar igen. Tycker det är så himla kul. Ska bara försöka övertala Ludde att han ska tycka att det är lika kul som jag. *fniss*
Det blir en så småningom…men jag ska vänta, du vet den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)