Vad gör din hund just nu?
Ja, vad gör din hund nu?
Fiffi ligger backom mig i min säng och sover. Hur kan hon sova när man har radion på :p?
Ronja vet jag inte riktigt men ligger förmodligen oxå och sover nån stans..Jo, hon sov i syrrans rum.

Velvet ligger utsträckt över hela soffan och sover sött
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ligger i sängen, med huvudet på kudden och sover. Ja, i "sin" säng.
Har varit i skogen i flera timmar. Så gott, men tröttsamt.
Lusse ligger o nanar =)
Hades ligger och gnager på sin benknut med lammsmak :)
Han ligger på min plats i soffan med huvudet på kuddarna 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
han ligger o snarkar här bakom mig =)

Jag har ingen. Här är det sååå tyst och tomt. Ingen som snusar bakom mig, eller på mina fötter. Ingen som snarkar tungt eller springer i sömnen. Bara tyst.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, usch, vad tyst och sorgligt det måste vara. När man väl är utan hund, så saknar man de mest underliga saker.
Blir det någon ny?

ÅsaF, du kan få låna Hades en kväll om du vill :) Allra helst då han är på sitt våldsamma slickhumör ;)

#8: Nepp det blir nog ingen ny vovve här. Men jag saknar verkligen allt. Till och med deras fisar i sängen. hmm, undrar hur störd man är egentligen. ;-)
#10: Vad snällt, fast då fick du nog inte tillbaka honom. Höll knappt på att släppa iväg min styvmor med hennes hund när de kom och hälsade på i förrigår.
Audiatur et altera pars
ÅsaF aaw :) Men jag hade också saknat till och med fisarna ;) Så så störd e du inte ;)
Vi hundägare är nog inte riktigt kloka?
phoenix har legad deckad på soffan ett par timmar nu. han blänger lite halvt som halvt på mig och hoppas jag kan gå och lägga mig snart så han kan få komma upp i sängen och sova under täcket.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#15: Fusk du har massor och jag har ingen. ;-)
Audiatur et altera pars
ecko ligger precis bakom ryggen på mig i soffan och biter på sina klor:P han vill soooova!!!:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Haha så gör hades ibland me :)
ja jag vet inte riktigt, dom är precis klippta?:P men ändå ska han hålla på och bita så dant..
Precis. Hades morrar ibland när han gör det också. Ibland blir det hela foten i munnen ;) haha han e knäpp
Indra gnager på sina klor när hon tycker att dom har blivit för långa.. dvs när dom vuxit ca en mm efter att jag klippt dom ;)
Just nu ligger Indra & Joxa och tuggar på varsitt "ben".. eg såna där halvmjuka specialare för tänderna. :)
Indra luktar nåt förfärligt ur munnen men har knappt nå tandsten så jag är orolig att det ska vara tonsillerna :S Har kollat henne i halsen igår men såg inte så mycket eftersom hon är så slemmig. Det är ju inte heller något gott tecken :( Ska be nån kompis om hjälp idag så jag kan peta fram tonsillerna och kika. Hoff, hoppas att det inte är tonsillit..
Bita klor? Vår gamle Bosse var "nagelbitare", vi klippte aldrig hans klor.

#21 Håller tummarna på att det inte är tonsillit.
#23 Tack :)
Alfons springer mest omkring och försöker se utsvuten ut.

Joel och cheva ligger i varsin soffa och sover.. Kita ligger brevid mig vid datorn o sover..

Hmm? Jag längtar efter Min Vovve
..
Han är med Husse på modemässa i Sthlm.

Enya kliar sig
Felix ligger på madrassen o väntar på att nåt ska hända
Gimli tittar på husse som bortsar tänderna (det luktar ju blä om tandkrämen tycker han)

Diezel ligger i hallen och tycker synd om sig själv för tat han inte får äta med barnen…

Våra 2 ligger och sover. Men har fastnat på HIF! Helt beroende nu av denna sidan. Skulle gått ut Men Ronja för en timme sen! Hon ligger säkert och håller sig, stakarn <3 Får ta på mig och gå ut med henne.

#31: Jag är lite sugen på hund, men ska ta en hund paus på ca tio år.
Audiatur et altera pars
ecko tycker tandkräm är gooott:P
just nu springer han fram och tillbaka mellan soffan och ballkongen. Nått som låter ute så han går och gruffar lite. nu har han satt sig bredvid mig och tittar så konstigtpå mig?:P humm
Oh, har du ballong!!!!!
haha, vad fasen är de där! vad läskigt! då kan ju hunden hoppa ut när som helst.. och värre om man har katt:)
jag har en inglasad:) så kan vara där även på vintern.. de är jämt öpptet ut dit nu, så de är som ett tredje rum:)
Så farligt är det inte. de håller på o bygger om o ballongräcket ska bytas.
Vi har kompostgaller i vanliga fall. Gissa vad? Då går Alfons inte ens ut på ballongen. Livsfarligt!!! Kompostgaller kan välta!
haha! Lufsen är likadan, när han var mindre och vi skaffa katterna så hade jag galler för min dörr så katterna fick vara ifred i början. Och så när han jaga tiger så spragn han in till mig och Lufsen rusa in i gallret och fick de över sig.Gud vad hemskt! aldrig mer gjorde han så och så fort man rörde vid gallret när han var nära sprang han iväg:P
Haha men Kerstin, har du tappat bort bokstaven k? ;P
Nu ligger mina och sover som vanligt, men snart kommer deras hundsambo Nelly och då lär det bli livat :)
Näe då. Fråga Malin. Hon påstår att det heter ballong!
För ämnets skull kan jag tala om att Alfons fiser!
#41 Haha okej då. Du ska uppskatta fisandet, amn vet aldrig vad man kommer sakna sen. ;)
Mina hundar sover inte mer.. Indra kom just och förklarade för mig att det var matdags. ^^ Hon har blivit lite extra matglad efter kastreringen och kommer alltid vid femtiden och pratar lite. Frågar jag "äru hungi, vill du ha mat?" så svarar hon så glatt hihi. Fast ibland väntar jag en stund innan hon får maten, vill ju inte att hon ska bestämma när hon ska äta och inte. :)

Viggo hälsar på Kalle och grannpojken Hugo :)
Båda Faraonerna står och slickar sig om munnen, och hoppas på att stekpannan med köttbullar från matbordet, ska ramla ner !

Viggo dricker efter en långis med pappa i skogen :)
Skorpan står som ett liljeholmen nedanför Jonny och tigger choritzo =)

Viggo äter ris och kött. Han har lite problem med magen :)
sugen???