Vi längtar oss bort...
Jag längtar till värmen jag med. Ogillar kyla. Blir alltid sjuk. :/ På våren blir det dessutom kalvar igen och det ser jag fram emot!
Sjukt vacker bild du tagit! :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
-20° när jag gick till jobbet ;) Längtar till mars april när man kan fara ut på isen och grilla :D Sen kan sommaren få komma :P
#2 Då blir du inte avis i mars/april om jag visar bilder på knoppande träd menar du? 😉 Om våren inte blir försenad i år också.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Underbar bild! Ja nog längtar man till vår/sommaren, känns som att det är mer lockande att vara utomhus då 😛
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Du måste bo i Skåne med det fotot och den temperaturen!🙂
Jag känner till södra Skåne, Mälarhusen. Minns Sandhammarens fyr och de härliga dynerna där.
Eg. härligt att vi har årstider!😛
#3 Hehe kanske lite ;)
Här uppe i norrland har vi -30.. det är för kallt, de är såna här dagar man önskar man va hund och hade massa päls! ;p haha

5-7 plusgrader är ju sommarvärme :p
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Tack för komplimangen om bilden :) Gillar den själv också!
#5, Boris Sager Japp det är i södra skåne, vet du var Ale Stenar är någonstans? De flesta vet var det ligger för det är ju en stor turistattraktion. Bilden är tagen precis innan de stora backarna börjar. Mina föräldrar har deras sommarstuga där, ca 20 min cykling från min lägenhet och ca 7 minuter med bil :P Bor i Ystad :)
5-7 plusgrader är kaaallt :P speciellt när det blåser så mycket som det gör här i Skåne :( Men klart, det är ju mycket kallare om det är -20 eller -30 grader! Jag kan inte föreställa mig den kylan ens :P Fast tror att vi hade en vinter för ca 14 år sedan när jag var typ 10 år och då var det ca -20 grader men minns inte hur det kändes :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#11 Underbar bild, man känner igen södra Skåne direkt! Håller med, jag längtar också till värmen. Jag har bott i Ystad i 13 år (nyss flyttat därifrån) men kan inte vad jag kan minnas sett din fina hund någon gång, blev nästan lite bedrövad över det nu, den är otroligt fin! :D
Oj ja verkligen, här längtas det också till sommaren… Hatar kyla, blir alltid deprimerad på hösten och till snön kommer… Men då är det jobbigt att det är kallt… Haha! Så nej, sommar vill vi ha! Speciellt som det aldrig kommer snö här hos oss, så vi kan inte njuta av den då det som mest kommer slask… Suck..
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#12, var bodde du i ystad? :) när flyttade du? :)
#13, Håller med!! Skånsk vinter = slask så det är inte kul :(
Jag blir likadan som du, trött och deppig under hösten och vintern. Men våren och sommaren "vaknar" man till och mår bra igen :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
#14 På toppen av Bellevuebacken ungefär, flyttade nu inför höstterminen för studier. :) Har inte hund själv men är intresserad av alla djur så hänger på lite diverse sajter här! Jag brukade gå omkring på stan med en stor vit fågel för ca 4 år sen så ett fåtal Ystadbor borde nog komma ihåg mig för honom.
Javisst känner jag till Ale Stenar, också Ystad, där det alltid blåste motvind, när man gick runt ett kvarter!😛
Härligt landskap!🌺
Längtar till sommarens utställningar :P Många nya spännande domare iår.