söka storlek?
Någo som vet om det finns någon sida man kan söka storlek på hundraser typ om man söker på raser mellan 30 och 50 cm så kommer alla raser som e så stora upp?
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
http://www.pedigree.se/hitta-ratt-hund-eller-valp/default.aspx Obs! Jag tycker du endast ska använda den för att leta storleken på hund, den sidan skulle jag inte lita på för att leta rätt ras aktivitetsmässigt.
-

Skk.se :-)
Jag blir nyfiken på anledningen till att du vill söka på storlek?
#3 storlek är ju jätte viktigt när man bestämmer hund :p det var det iallafall för oss. Känns som en mindre hund är mer "mobil" än en stor hund
Anna och taxen Max
#4 Men, vilken SLAGS hund söker ni? :)
Det viktigaste är ju ändå vad man är ute efter för slags hund. I rasgrupp 9 - sällskapshundar, finns hundar av olika storlek, ifall man inte är ute efter en speciell ras
Fast storlek ingår väl i slags hund? Tycker iallafall jag. Men sen är ju typen av hund viktigast så man kan ge den det bra hem men i mina ögon är storlek ändå väldigt viktigt. Kanske bara för att jag bor ganska trångt och vill kunna ha hund i knät.
Anna och taxen Max
Fast storlek ingår väl i slags hund? Tycker iallafall jag. Men sen är ju typen av hund viktigast så man kan ge den det bra hem men i mina ögon är storlek ändå väldigt viktigt. Kanske bara för att jag bor ganska trångt och vill kunna ha hund i knät.
Anna och taxen Max
#9 Du kan med lätthet ha en grand danois i en etta, och jag lovar, de älskar att sitta i knät :)
Nej fy det hade aldrig gått här.
Anna och taxen Max
#1 tack den sidan ska jag kolla :) det är bra då vet jag att jag inte ska lita på den sidan när det gäller det #2 tack ska kolla den sidan oxå :) fast där går väll inte söka storlek? eller jag kanske har fel för mig #3 jag vet inte varför men tycker storleken är ganska viktig, fast allt annat som typ egenskaper och vad man ska ha dom till är ju oxå viktigt
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker