Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 713 ggr
[Vargnatt-]
0

OT Jobbigt..

Har just nu ingen att prata med och måste bara få skriva av mig någonstans…
Jag sitter här i sängen och gråter…Tror allt har blivit för mycket, det händer för mycket just nu och jag har inte sambon här för att hjälpa mig just nu..

Har haft folk här i snart två veckor och jag är inte van vid att vara social så länge, ska ha min helvetesvecka i morgon + att jag ska på KBT igen för första gången på några månder.. Min rygg värker, axlarna gör ont och jag vill bara sova men kan inte..

Sambon är på nå jobbresa till Riga och kommer inte hem förrän på torsdag.. Nu verkar det som jag inte kommer höra nå av honom förrän han är hemma heller, har skickat sms men telefonen är inte på.. Vet inte om den inte funkar där borta eller vad det är..

Vet inte vad fan jag ska göra just nu..

Liss
0

jag skulle gärna säga att du gärna får vända dig till mig och prata på msn. Men de går ju inge vidare nu kanske du har sett.
Men du kan iaf pma om de skulle vara något..

kramar*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Vargnatt-]
0

Tack, snällt av dig.

Det är bara så förbannat jobbigt…Jag är sådan som stressar upp mig för småsaker och sambon är den enda som vet hur han ska lugna mig. Nu är jag stressad över det faktum att han är borta och jag får inte tag på honom och så KBTn i morgon och jag har ingen som kan lgna mig :´(

Jag är inte van att klara saker såhär utan honom..

Liss
0

Jo jag förstår dig precis. Jag är också en sån som stressar upp mig av småsaker. specielt när skit händer hela tiden för mig iaf. Men jag har min mor att vända mig till och hon kan man nå oftast:)
Men som sagt, bara du skriver av dig.. jag svarar alltid om inte efter ett tag iaf.

Vad är KBTn?

SaraC
0

Samma här, bara att pm:a om du behöver nån som lyssnar :)

Kram!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Vargnatt-]
0

KBT är Kognetiv beteende terapi… Går till en psykolog för just all stress och ångest jag har.. Varit dit 3 gånger hittills och det blir jobbigare att gå dit för varje gång.. Då är det sambon som vet hur man ska få iväg mig.. Och nu har jag pappa och hans familj här så de ska skjutsa mig i morgon men för dem håller jag oftast glad fasad.. Vilket spänner mig ännu mer..Ond förbannad cirkel!

gejsa
0

Du är inne i en jobbig period nu bara. Försök inte vara någon annan än du är inför din familj. Det mår du ju uppenbarligen inte bra av. Försök ta det lugnt och andas så mår du snart bättre. Det är säkert höstdeppig du är nu och så pmsbesvär. Är ofta på ridsport och skriver där är en hel tråd om hur folk mår dåligt just nu. Måste vara något som går. :) Nej då, det är vi som stressar upp oss många ggr för att sommaren snart är slut och vi som skulle göra så mycket som vi inte  hann osv. Men jag lovar dig, det går över. Kram från mig.

[Vargnatt-]
0

gejsa: Jo det kommer värre perioder och så finns det de lättare..Nu blev det värre för allt kom på en gång och jag stressar som en galning över att klara mig utan sambon, roa familjen, orka med KBTn i morgon.. Det går nog över, om inte före så när sambon kommer hem på torsdag kväll och jag får slappna av hos honom igen.

gejsa
0

Det blir säkert bättre då. :) Annars kan du läsa tråden så känner du dig inte ensam iaf om att må dåligt.

http://ridsport.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=bc1a91f4-2d30-4ea2-a67a-fd2febbb9eb8

AnneN
0

Du är välkommen att prata på msn eller pm:a mej också om du vill. Min msn är : anne_j_nasman@hotmail.com

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt-]
0

Tack gejsa, det låter dumt att säga att det är skönt att se att andra också mår dåligt men..ja, ni vet hur jag menar

gejsa
0

#10# Det är mänskligt! *ler* Därför som jag visade dig tråden ju. Man är aldrig ensam om detta. Var och varannan människa mår dåligt just nu.

[Vargnatt-]
0

#11 Jo egentligen vet man ju att man inte är ensam..Men hjärnan stänger gärna ute de tankarna när man mår såhär

gejsa
0

Ja, det vet jag att man gör. Men eftersom du skrev här så är du ändå lite öppen på ett vis. Därför ville jag visa dig. Har själv mått dåligt när jag var yngre så jag vet hur det känns. Tror inte att det finns någon ljusning någon gång. Men jag lovar, det finns det. Men du ska börja vara dig själv inför folk aldrig förställa dig och låtsas vara den duktiga och glada människan. DET mår man dåligt av länge. Du är du och du duger även om du är sur och arg och inte så hjälpsam alltid. :)

Faxlin
0

Lider med dig. Och behöver du prata av dig så finns även jag här. Bara hojta till.

Skickar kramar i massor

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Vargnatt-]
0

Tack alla som skrivit här! Ni är guld värda verkligen :) Känns lite lättare i bröstet nu

gejsa
0

Skönt att  höra.

SaraC
0

Tänk på voffsen som kommer snart, åhhh då kommer du inte ha tid att oroa dej över något! Eller jo, hjälp.. Valpuppfostran, rumsrenhet, söndertuggade prylar, oj oj.. :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Vargnatt-]
0

#17 Och en katt som ska undvika att bli uppäten av hunden :D

gejsa
0

Vad ska du skaffa för valp då? Tror jag missat det. :)

[Vargnatt-]
0

#19 En berner sennen blir det ^^ Kommer hem till oss om tre veckor

Liss
0

columbus har du väl sett gejsa?

gejsa
0

Ja, det har jag ju. Nu minns jag. Har ju t o m skrivit i din tråd. Sorry! Det är så många som man ska hålla reda på överallt. Inte lätt att komma ihåg alla era djur också. *ler* Är på fler sajter också.

[Vargnatt-]
0

Nu ska jag försöka sova lite..Lovade sambon att klara av KBT fast han inte följer med och vill verkligen göra honom stolt…

God natt alla och tack igen!

AnneN
0

Kom du dej i väg till KBTn? Gick det bra? Hoppas att du mår iaf lite bättre idag. Kram

_**/Mvh Anne

[Vargnatt-]
0

Ja jag kom iväg :) Är lite stolt över mig själv som klarade det trots att det var jobbigt.

AnneN
0

Som jag sa igår så det som inte dödar det härdar, nästa gång kanske det går en liten aning lättare osv

_**/Mvh Anne

Faxlin
0

Vad skönt att höra att du kom iväg på det.
Har tänkt så på dig idag.

Kramis

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Vargnatt-]
0

#27 Ja det var skönt att klara det trots att det tog emot!
Oj, alltid lika, hm, konstigt att höra någon säga att de tänkt på en :)