Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1250 ggr
Emmapower02
0

Finns den ens xD

har för mig att jag någon gång sett hundkorgar med knappar där man kan ställa värmen? vet ni om det finns såna eller har jag drömt? xD

mvh Emma<3

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Emmapower02
0

#1 ne mer varmt, dedär e en fläkt nu menade jag värme, & en hundkorg. Men tack endå!

mvh Emma<3

[Forest]
0

Jag har sett med värmedyna där man ställer in stegvis på värmen men den gick även att använda själv.

Emmapower02
0

#3 VAR??

mvh Emma<3

Praefatio
0

Brukar finnas på de flesta elektronikbutiker :) Siba t.ex. Inte är de speciellt dyra, heller. Man får dock vara noga med att inte ha dem på över natten osv, utan enbart när man har hunden under uppsikt så att ingenting går fel. Djur och el ska man ju vara försiktig med, även om de här bör vara väldigt säkra.

Min kompis köpte en sån där automatisk strömbrytare till sin. Hon hade den i sängen när hon skulle sova, och ställde in den på två timmar. Efter två timmar sov hon och då stängdes den av.

Praefatio
0

Kan tillägga att de flesta brukar ha timer inbyggt, men livrem och bälte är aldrig dumt.