Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 995 ggr
Tiddelum
6

Födelsedagsvovve

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hurra hurra! Idag fyller min lilla Chihuahuakille 1 år!! Vad brukar ni göra för era hundar när de fyller år? Bakar ni något till dem, köper presenter mm? :D

LinaK
0

Grattis till din kille! 🎁🎂🥳

Njae brukar inte göra nått speciellt, brukar ge dom något gott som dom gillar 🙂 typ en korvbit eller så.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Jamie+Engla
2

Både bakar och så får de presenter :) ofta köttbulls/köttfärs/korv/skinka/leverpastejs tårta som serveras ;) och kanske en ny tröja eller täcke inpackat i silverpapper med hundben ;) Haha.. #BaraFörAttJagKan Grattis BTW!!!! Söt Chihuahua ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Maja2
0

Som med mina barn, så får de välja middag. De väljer Fodax färskfoder varje gång, dvs det de äter varje dag :) 

Skämt åsido. Nej, jag köper inget speciellt till dem när de fyller år :)

jag köper lite då och då under året :)

[Lillmatten]
2

Om jag ska vara helt ärlig så visste jag inte ens vilken dag våran förra hund var född… hehe… Så då skulle det ju kännas lite orättvist om jag köpte present till Charlie, även om han är min hund och förra hunden var hela familjens, men ändå :P däremot kommer han få julklapp, för det fick förra hunden! ;D

Fenix_Chicci
0

Grattis :)

Ibland köper jag något åt dem men oftast får de bara något extra gott den dagen. Senaste födelsedagen när Sally fyllde 5 år fick hon ett torkat pälsat lammöra inslaget som hon fick öppna. Det var hon nöjd med. Sen fick hon den mat hon tycker är bland de godare den dagen, denna gång blev det nötkött och kycklingvinge, men kan vara tex älgkött eller vom också för det tycker hon också supermycket om.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Giberg
2

Stort grattis! 🎈

Vi bjuder in till kalas för bästa hundkompisarna och bjuder på fika både för hundar och människor. Folk himlar oftast med ögonen men vi gör det till en mysig anledning att ses och både hundar och människor brukar ha jätte trevlig.

Vattnadal
3

Kommer vi ihåg det, så får hunden som fyller nåt extra gott. Några av hundarna har haft kalas, eller fått tårta. Raksha hade ett 1-årskalas, där mamma, pappa och deras hund var med. Hon fick alltid nån fin leksak och något gott på alla födelsedagar, men i kalas var det lucka till hon fyllde 10 och hade kalas igen, grillfest, där det kom en hel himla massa folk med presenter åt henne. Passande, för sen blev hon aldrig 11…

Vidar fick smarrig smörgårstårta när han fyllde 8. Innehundarna fick sån till middag (limpa, fyllning av nötfärs, garnerad med leverpastej, korv och kalkonbröst i skivor). Nu när han fyllde 10 bjöd han hem alla sina favoritmänniskor, och det var fest. Han åt sig mätt på lammben, och fick ändå smaka när han tiggde vis människomiddagen. Och sen firas det alltid med blodspår, för det är bäst!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Cahira
0

Grattis!! Här får dom en burk kattmat på födelsedagar och högtider. :) Alternativt rå kycklingvinge. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

MaaariaS
1

Min hund får alltid present när han fyller år 🎂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.