Örkelljunga hundgymnasium
Hej, jag undrar om någon här på HiF har gått på Örkelljunga hundgymnasium. Hur tyckte ni det var där och vad tyckte ni vad sämre med skolan. Även ni som inte har gått där får även skriva vad ni tycker om skolan.
(Men finns skolan kvar är kanske det första jag ska fråga, för deras hemsida ''har tagit en paus'')
Hej du!
Jag går på Örkelljunga Hundgymnasium i 1;an nu och skolan har inte lagt ner! Jag tycker att det är en mysig skola med inte så många elever i klasserna, vilket är skönt. Just nu är det massa krångel med vårt schema och våra mattelektioner vilket såklart tar en del av ens energi men det börjar bli bättre nu så det är snart löst! Lärarna håller även på att fixa så att vi kan få fler hundlektioner då vår ena rök pga matte.. Men efter v.45 tror jag det var, så kommer vi ha MINST 2 hundlektioner i veckan och lärarna sa att till nästa år skulle dom fixa så att vi hade ännu fler då vi har för lite hund nu enligt oss och lärarna.
Dom startade bara om den för att där kom en nu hundlärare då Charlotte slutade och därav stängdes sidan också.
Vi har en ny sida till skolan nu och du kan även gå in och läsa vår blogg där du kan kontakta mig om mer information!
Du kan skriva ett meddelande eller mejl till mig om det är något du undrar eller vill prata om!
Min och min kompis blogg hittar du här: www.nattstad.se/Hundgymnasiet
Kramar från Lina🙂