Trevlig helg!
Ska ni hitta på något speciellt till helgen?
Här ska det tränas rallylydnad med Dexter och förhoppningsvis så är han inte lika rädd för att närma sig skyltarna denna gång 😃
Ha en trevlig helg!! 🙂
Vad roligt med rallylydnad 🙂 Hoppas det går bra för er!
Ska inte göra så jätte mycket egentligen, träna lite med hundarna tänkte jag. Sen på Söndag så åker jag bort en sväng och är hos mina föräldrar under några dagar. Självklart följer mina vovvsingar med 🙂
Trevlig helg på er alla!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
åh nån gång ska jag också pröva rallylydnad nån gång 🙂
imorgon kommer min lilla collievalp hit och på kvällen åker vi hem till Gotland igen 😃 Längtar sååååååå efter honom .. 🙂
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Detsamma! Lycka till med rallylydnaden 🙂Jag är sjuk så planerna för helgen blir kanske inte av.. Blir massa gos med alla djuren i alla fall.
Önskar er alla en trevlig helg!
Ska åka och kolla på SOCiB, träna rally och bara ta det easy med familjen. Trevlig helg :)

Ska byta till vinterdäck på bilen -.-' och sätta upp stängsel runt tomten, sen lurar vi på om vi ska åka in till parken i stan och miljöträna :-)mer än så blir det nog inte i helgen - eller vad vi har planerat in :-)
Detsamma! 🙂
Jobbade igår kväll.
Idag ska vi till Börjes och fika, jag ska kolla på nya kuddar till soffan (de jag har nu, passar inte till det blåa enligt min mening hehe).
Ikväll blir det lördagsmys. Ska laga mat till sambon ❤️
Ut med vovvarna med såklart (hundvakt) 🙂
Såhär såg det ut igår innan jag åkte till jobbet hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.