Insektsjägare
Hades är en riktig jägare här inne :) allt, myggor,flugor, spindlar och långbenflygare jagar han och försöker äta ;) Idag är han i full fart hela tiden efter myggorna. haha bra för mig ;)
Hur är era hundar?

Velvet jagar bara humlor och sånt men katterna däremot tar allt som är litet och rör på sig
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ja ecko är likadan. han är som en katt.. jagar flugor, mygg(fast dom var skitäckliga.. han såg ut som om den var sur:P), harskrankar, tveskjärtar blää! allt som är litet och spännande.. eller jaa, han stack efter en katt nu sista varvet me iof men jaa..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Här hemma jobbar dom som ett team, Skorpan jagar och Doris står för städningen *urk*
Eros käkar upp det som kryper på honom, men inte hjälper han mig heller :( Men vi har nästan aldrig några insekter inne så det är ingen fara.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Alfons, denne modige Töntbull, tycker att det är läskigt med allt som kryper på honom, så han fångar mygg, flugor, getingar och humlor. Även fästingar äts upp.
snodden jagar allt han får syn på, men igår morse hoppade han upp i min säng, och jag såg att han kollade in täcket, och helt plötsligt ryckte han till och hoppade bakåt….och när jag tände lampan så visade det sig att det var en rätt stor vårtbitare som hade tagit sig in under natten, och den måste ha nypit snodden rejält i nosen, för han ville inte gå fram till den mera efter det hahaha.
Snodden den orädde *ASG*
haha ja för allt utom vårtbitare just nu hahaha
idag är de väldigt fuktigt ute här.. regnat hela morgonen men ändå är de varmt som tusan.. så de flyger runt massa sånna där minni flugor ute.. ecko sprang och jaga dom hela tiden, hum! folk måste tro han är knäpp eller nått..hoppar upp i luften helt plötsligt, inte ser dom att de är flugor inte:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men uuuusch! När jag hade varit ute med Hades vid 7 och sen gick för att sova igen, såg jag just en vårtbitare i taket! Och den rörde sig mot mig. Fick gå o ta dammsugaren fast jag egentligen inte vågar, men var illa tungen så pojkvännen inte var hemma. Efter lång om länge sögs den äntligen in med ett äckligt kaffs! blöööö ryser
Hahahha så brukar jag göra med spindlar, sen brukar jag hyva út damsugarn på altan tills gubben kommer hem…spindeln kan ju krypa ut 
Man kan även spruta in radar i damsugaren ;)
Du är ju supersmart Hera….att jag inte tänkte på det =)
Hehe man kommer på sina knep mitt i paniken ;)
Så var min mamma hon använde litervis med radar på somrarna *ASG* plus att hon hade myggnät på alla fönster ;)
Ja, myggnät ska jag fundera på :)
Vi har på alla fönster men inte på altandörren =)
Vad skönt det måste vara :) Sitter nu i en stekhet lägenhet, med alla fönster stängda så att det inte ska komma in några djur :(