Hundar iFokus

Hundar

Etikettdebatt
Läst 799 ggr
Djurälskaren87
0

hundras till mig

hej, jag söker ingen ny hund just nu men när min papillon är tio år och det är om tre år hade jag velat skaffa en till hund så det inte känns LIKA tufft att vara hundlös när ja ni vet:((vill ej tänka tanken då han är mitt allt)

men jag hade inte velat ha en till papillon hade varit för smärtsamt. Jag söker efter en liten till mellanstor hund. jag älskar att gå långa promenader och är rätt så aktiv så gärna en aktiv hund men inte för aktiv;) jag har inga problem med långpäls men har inte lust att ha för avvancerad pälsvård. just nu bor jag i lägenhet men vi letar efter ett radhs/hus så om några år bor jag troligtivis större.

har ni fler frågor är de bara att ställa dom:)

[zippo92]
0

Chinese crested? Hänger lätt med på fjällvandring om du drar iväg dem på det ;)

Väldigt speciell hund, man har aldrig en tråkig stund med dom :P

Djurälskaren87
0

värt å kolla upp!!

Bjallstal
0

Håller verkligen med om kineser! Både puffar och nakna. Orkar och hänga med på precis allt, men har inga som helst problem med att bara ligga och slöa på soffan en dag om man skulle vara sjuk och bara kan gå kissrundor. Hundar som älskar familjen allra mest, och älskar varje stund av livet. :) har min första kines nu och han överraskar mig varje dag med sitt otroliga temerament och personlighet :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…