Testa musch köttbullar
Jag ska testa musch köttbullar, har köpt hem två paket men jag får verkligen inte ihop det med räkningen.
Jag har en hund som väger 17kg och ha ska ha typ 2% av sin kroppsvikt. Men när ja försöker räkna ut kommer det bli en jätte stor kostnad. För han ska ha ca 350 g om dagen och en säck med 800 g kostar 50 kr, och den säcken kommer räcka lite mer än två dagar. Kan de verkligen stämma?
DEt stämmer att han ska ha 340 g, men jag tyckte själv fodret var dyrt.
Nordic som jag kör på kostar 32 kr kg
Besök min blogg: http://bumpi.se
Mush korvarna vad kostar dom?
Du kan ju variera med Vom og Hundemat för att få ner kostnaden. Mush Vaisto är jättebra då det innehåller rött kött, men förstår absolut om man inte har råd att ge endast Mush till en stor hund. Så då är det jättebra att variera så hunden både får i sig rött kött och man får ner kostnaden lite.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Tror dom ligger på ca 25 kr styck (500 gram).
Vom och Hundemat ligger på ca 18 kr styck (500 gram) förutom sorten exklusiv som kostar ca 25 kr
jag betalar 19 kr/500 gram VoH, jag har vart inne på musch men såg priserna och då skulle kostnaden bli här det tre dubbla per dag mot vad dom kostar idag.
Hihi vi här hemma provade sådan gratispåse. Insåg redan i affären att det fodret kommer de aldrig att få. De skulle ha en påse per dag , per hund.