Äckligt värre
Nu är jag i farten igen och stör er
Jag har precis börjat på ett hunddagis i Göteborg och hos oss använder vi midjeväska för förvaring av påsar, godis och ANVÄNDA påsar,
För att de finns inte typ några papperskorgar där vi går promenader och då går vi inte jätte korta rundor.
De känns inte direkt så bra ifall påsen går i sönder eller något sånt.
Någon som har något annat förslag jag kan fundera på, hur man kan undvika den risken
Extra påse runt? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ja men vet inte riktigt hur man ska få de att sitta bra faktikst. Men tänkt faktiskt på det men de kanske
Iofs finns de ju godis behållare som kanske skulle vara enklare att ha en påse i som skydd
Vill komma på något smartare sätt för att eliminera risken för att de händer då man knör ner den där de finns dragskedja och dem kan vi vara vassa. Verkar inte som någon olycka har hänt men tänk om man liksom får bajs på händerna liksom
ta med en icakasse och knyt fast i bältet. Är lite otympligt men man har dom på rätt plats iallafall.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Funderar på att kanske leta efter någon större hundgodisväska som man kan spänna förarbältet vi har. Köpa 3 st (godis, använda påsar och påsar att använda) för dem som är anställda och som driver det Kanske försöka att sticka något eller sy eller något sånt. Då kan man kanske sätta ihop delarna ihop
Klövjeväska på nån av hundarna?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.