Ert bästa godis
Vill gärna ha tips på vilket godis era hundar tycker bäst om? Och gärna sånt som passar till valpar. :)
Gärna "hemmagjort" också. Vad funkar bäst att torka?
Får man ge märgben till valp?
Min hund tycker absolut bäst om ost, färskt kött och kokt kyckling.
Torkade varianter jag gör ibland av blodpudding (tänk miniminiminibitar), korv av god kvalitet och kyckling.
Märgben är lite för hårt, lätt att en tand går av. Prova att ge kycklingvinge istället (OBS! rå), det benet är mycket mjukare :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Mjukt godis är det som hundarna här taggar och älskar mest. Mjukt är så som ost, kött, kokt kyckling m.m. men det som är det allra bästa enligt de är kokt lever. Perfekt godis enligt de
-
Kan tillägga att jag tycker att det är smidigast med mjukt/färskt godis just när man tränar. Det slinker ner på ett ögonblick så fokus hinner liksom inte försvinna, medan hunden ibland vill tugga det hårda godiset och då försvinner fokus en liten stund. Inget jätteproblem, men när jag tricktränar så vill jag behålla fokus, energi och fart. Inte behöva ta en massa pauser för att godiset ska tuggas :P Hunden tycker också att träningen blir roligare när det är intensivt.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

Skinka fungerar bäst här hemma :-)
Hemmatorkade grishjärtan🙂
Det går åt väldigt många påsar med Planet pet här hemma :P tunabites och chickentwist är favoriterna. Är lätta att dela, smular inte alls, bra innehåll o tydligen jättegoda =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Jag använder planet pet till Zuki. Chickentwist tycker jag är bäst. Lätta att dela och ha med sig i fickan utan att dom kladdar osv :) Dessutom bra godis.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Köttbullar 😃
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka