Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 459 ggr
kerstinjoh
0

Godmorgon lördag!

Sova? Fnys, la mig i sängen med en bra bok och väntade på sömnen.

Men det vet i 17 vart den tog vägen. Jag misstänker att Lotta har ett finger med i spelet, tror det var henne jag pratade med sist.

Å kallt är det, bara + 9,9. Det var alls inget mysigt att ställa sig på balkongen nu. Vad jag gjorde där? Hm….titta på månen och så där…..

Så blev jag sugen på kaffe o bulle. Fast det kanske inte är så bra kl. ½4?

Men idag när solen kommer fram så har de lovat lite sommarvärme!!

Underbart! Det är vad vi behöver nu! Så ha en trevlig helg allihop så ses vi i nästa vecka någon gång!

AnneN
0

Haha god morgon?? Vi har ju just kommit hem från stan =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Quellii]
0

Men vilka nattugglor ni är ;D

lena1
0

Godmorning på er…..ja nu ska vi visst få upp till 30gr här,så det är ju tur att jag har passat på att köra lydnad och motionerat snodden ett par dagar, för han kommer att bli varm!!,fast å andra sidan kan man ju åka och bada med honom ;-),och korvglassen är färdig i frysen.

AnneN
0

Morrn morrn, somnade kl5 och belv väckt av ett högljudt fyllo utanför fönstret kl 9:30 *gäsp* Men men de e sånt man får räkna med ibland. Sambon sover fortfarande som en klubbad säl, samma med hunden och katterna

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[jamme]
0

God-morgon eller förmiddag.

Jag sitter här med kaffe och peppar kaka har presis kommit in från en regnig promenad.

ha en bra dag alla.

kerstinjoh
0

#3 Smart du är Lena "korvglass", det ska Alfons få. Men bada? Hualigen vad hemskt, kan ju bli VÅT!!!

lena1
0

korvglass är mums!! tycker snoddenSkrattande

[Quellii]
0

#7 Korvglass? Hur gör man? :)

lena1
0

man tar en vanlig kok korv delar den i två bitar,stoppar ner den i en mugg av hårdplast åsså in med den i frysen,gissa om det svalkar i värmen ;-), man kan ju stoppa i vad som helst som hunden tycker om också…

Malin-A
0

Godmorgon.. nu har jag me vaknat till liv =)

Liss
0

och nu är ja me vaken..kom hem vid halv fyra.. ont i fötterna:P

är skit varmt här..solen lyser och de är 35 grader i solen:O

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lotta
0

*fnys* Vad är det jag hör…skyller du på mig Kerstin, vad är det nu jag har gjort? Få se nu det sista som hände igår var du skulle lägga dig…du gick och la dig….du pratade i sömnen….du gick i sömnen…vi konstaterade att det var synd om Alfons som var tvungen att hålla sig undan från en matte som fumlade runt sluddrande som ett fyllo i lägenheten. Var det jag som gjorde lika sen eller Fundersam