Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
LĂ€st 430 ggr
[elmaek]
1

24 augusti - god morgon!

Hoppas ni alla fĂ„r en toppen dag idag! đŸŒș

SjÀlv blir det en lugn dag. Ska nog aktivera Mollys hjÀrna mer Àn fysiken sÄ att sÀga, det var lÀnge sedan! Sedan blir det övernattning hos pojkvÀnnen sÄ det blir lite buss och annan miljö. Blir nog bra det!

Kram pÄ er.

Swadika
0

Godmorgon och desamma :D StrĂ„lande sol och allt☀

Ja jag vet inte alls vad vi ska pyssla med idag, skulle ha trĂ€ffat en kompis men verkar inte bli nĂ„got sĂ„ dĂ€r försvann vĂ„r socialtrĂ€ning. Men funderar pĂ„ att Ă„ka ner till djurmagazinet sĂ„ blir det lite social och miljötrĂ€ning :D 

Annars sĂ„ har vi trĂ€nat mycket pĂ„ att ha honom lös sĂ„ det blir vĂ€l lite sĂ„dant ocksĂ„ :D Skulle vilja ha nĂ„gon som har nund som kan komma och gĂ„ förbi dĂ€r vi Ă€r för att se hur han reagerar, det kom i alla fall förbi mĂ€nniskor igĂ„r och han brydde sig inte :D 

Kanske en skogspromenad hinns med ocksĂ„ :D 

Hoppas alla fĂ„r en fin dag :) â€ïž

Mvh Swadika
SajtvĂ€rd pĂ„ reborns 

[elmaek]
0

#1 Ja, det Àr rÀtt fint vÀder hÀr med! :)

LÄter som en hÀrlig dag! :) DjuraffÀren Àr ju vÀrsta guldgruvan för hundarna, haha. :)
Hoppas du hittar nÄgon som kan stÀlla upp, hade gÀrna gjort det om jag bodde nÀrmare!

Swadika
0

Ja men ellerhur, djuraffĂ€rer Ă€r guldvĂ€rda :D Det Ă€r bĂ„de miljö och socialtrĂ€ning pĂ„ en gĂ„ng :D 

Aww vad snÀllt, haha hade behövt det, kÀnns inte som om nÄgra utav mina kompisar har hundar eller bor pÄ andra sidan stan XD

Mvh Swadika
SajtvĂ€rd pĂ„ reborns 

[_annaH]
0

Ska pĂ„ bio idag med min syster sĂ„ hundarna kommer va ensamma hemma, perfekt för Dexter att öva mer :). 

Sen ska vi gÄ ner till sjön med hundarna, har ca 5 min promenad dit :) Sen ska Dexter rakas i ansiktet o fÄ en dusch.

Fenix_Chicci
0

Ska ut pÄ en skogspromenad senare och plocka svamp.

Sen har jag en hel del stÀdning att göra, men kanske blir det Àven ett viltspÄr.

Medarbetare pÄ Undulater och BurfÄglar

havanaisbus.wordpress.com

mikkan01
0

Ska nog Ă„ka och hĂ€mta hem vĂ„r fina tjej idag som Ă€ntligen slutat löpa! đŸ˜ƒ dĂ„ blir det en redig lĂ„ngpromenix och vattenlek.
Om inte sĂ„ hittar jag och lillskiten pĂ„ nĂ„got annat kul istĂ€llet
.spĂ„ra var lĂ€ngesen sĂ„ kanske
.vi fĂ„r se helt enkelt. â˜€ïž

~mikkan

htt
1

Ska förbereda mig inför imorgon, valpens (och min) första utstĂ€llning nĂ„gonsin! 

Är sjukt nervös, kommer nog inte kunna sova nĂ„got inatt :)