24 augusti - god morgon!
Hoppas ni alla fĂ„r en toppen dag idag! đș
SjÀlv blir det en lugn dag. Ska nog aktivera Mollys hjÀrna mer Àn fysiken sÄ att sÀga, det var lÀnge sedan! Sedan blir det övernattning hos pojkvÀnnen sÄ det blir lite buss och annan miljö. Blir nog bra det!
Kram pÄ er.
Godmorgon och desamma :D StrĂ„lande sol och alltâïž
Ja jag vet inte alls vad vi ska pyssla med idag, skulle ha trÀffat en kompis men verkar inte bli nÄgot sÄ dÀr försvann vÄr socialtrÀning. Men funderar pÄ att Äka ner till djurmagazinet sÄ blir det lite social och miljötrÀning :D
Annars sÄ har vi trÀnat mycket pÄ att ha honom lös sÄ det blir vÀl lite sÄdant ocksÄ :D Skulle vilja ha nÄgon som har nund som kan komma och gÄ förbi dÀr vi Àr för att se hur han reagerar, det kom i alla fall förbi mÀnniskor igÄr och han brydde sig inte :D
Kanske en skogspromenad hinns med ocksÄ :D
Hoppas alla fĂ„r en fin dag :) â€ïž
Mvh Swadika
SajtvÀrd pÄ reborns
#1 Ja, det Àr rÀtt fint vÀder hÀr med! :)
LÄter som en hÀrlig dag! :) DjuraffÀren Àr ju vÀrsta guldgruvan för hundarna, haha. :)
Hoppas du hittar nÄgon som kan stÀlla upp, hade gÀrna gjort det om jag bodde nÀrmare!
Ska pÄ bio idag med min syster sÄ hundarna kommer va ensamma hemma, perfekt för Dexter att öva mer :).
Sen ska vi gÄ ner till sjön med hundarna, har ca 5 min promenad dit :) Sen ska Dexter rakas i ansiktet o fÄ en dusch.
Ska ut pÄ en skogspromenad senare och plocka svamp.
Sen har jag en hel del stÀdning att göra, men kanske blir det Àven ett viltspÄr.
Medarbetare pÄ Undulater och BurfÄglar
Ska nog Ă„ka och hĂ€mta hem vĂ„r fina tjej idag som Ă€ntligen slutat löpa! đ dĂ„ blir det en redig lĂ„ngpromenix och vattenlek.
Om inte sĂ„ hittar jag och lillskiten pĂ„ nĂ„got annat kul istĂ€lletâŠ.spĂ„ra var lĂ€ngesen sĂ„ kanskeâŠ.vi fĂ„r se helt enkelt. âïž
~mikkan
Ska förbereda mig inför imorgon, valpens (och min) första utstÀllning nÄgonsin!
Ăr sjukt nervös, kommer nog inte kunna sova nĂ„got inatt :)