Terrier ifokus..
Hejsan!
Funderade lite på om man skulle starta en terrier sajt.. Bara för terriers, det finns JRT iFokus men det finns inte så jätta många här på iFokus som har JRT, men däremot finns det många som har terriers.
Eftersom dom flesta terriers påminner om varann på olika sett tycker jag det skulle vara kul att ha en egen sajt om det.
Men, jag är inte över 18.. Så jag kan inte Starta en sajt än. Så undrar om någon härinne tycker detta låter intressant? Hjälper självklart till med den sajten sen.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Mja helt klart hade de varit bättre och roligare med terrier i fokus från början. Men nu finns ju redan jack russel i fokus så de känns som att de blir för mycket.
Men som #1 säger borde jack russel i fokus göras om till terrier i fokus. :P
Håller med, det blir så rörig med alla rassidor 
Kan man göra om en sajt till en annan då? 
Enkelt, det är väl bara å döpa om sajten och kanske lägga till nå andra kategorier eller nåt, det är ju bara å höra med dom som håller i JRT.ifokus
#5 Det är ju ingen dum idé. :)
#5 Okej, vem ska tala med sajtvärden?
Antar att det får bli jag.. 
det var din idé 
Haha:P Ja de va ju faktiskt de! 
Hehe jag gör det 
Hur har det gått? =)
jag har blandras men det är terrierraser,jag är inne på blandraser mest blir det inte lite segt på just bara rasvis-fokus?
undrar om
staffordshire bull**terrier
*amarican bull*terrier
**och bullterrier
kommer ingå ? då är jag intresserad :P
Gissningsvis hela grupp 3 borde ingå…
dvs :
- Airedale Terrier
- American staffordshire terrier
- Australisk terrier
- Bedlington Terrier
- Border terrier
- Bull Terrier
- Cairn Terrier
- Cesky terrier
- Dandi dinmont terrier
- English Toy Terrier
- Foxterrier, släthårig
- Irish Glen Of Imaal Terrier
- Irish Softcoated Wheaten Terrier
- Irländsk Terrier
- Jack Russell Terrier
- Kerry Blue Terrier
- Lakeland terrier
- Manchester Terrier
- Miniatyr Bull Terrier
- Norfolk Terrier
- Norwich Terrier
- Parson Russell Terrier
- Sealyham terrier
- Silky Terrier
- Skotsk Terrier
- Skye Terrier
- Staffordshire Bullterrier
- Tysk Jaktterrier
- Welshterrier
- West Highland White Terrier
- Yorkshireterrier
Ja precis, hela grupp 3 borde ingå om de blir Terrier i fokus.
Jag PM:ade henne men fick inge svar..
Självklart skulle alla terrier raser ingå 
Hoppas att de kan bli terrier i fokus, då de är ganska många terriers kan man ju hoppas på ganska hög aktivitet. :)
#17 pm:funktionen har varit lite knasig på vissa sajter (bla RåttoriF), kanske är det samma här… Så om du inte får nå svar så kan du skriva en tråd inne på JRTiF och se om du får svar den vägen

Dock ingen komplett lista
De som fattas är: strävhårig foxterrier, nihon teria och terrier brasileiro.
TS
Det skulle vara kul med ett terrierforum så jag håller en tumme att det blir av så småningom 
#20 jag bara kopierade rakt av en lista som jag hittade (länkade den) sen har kan inte jag alla raserna i den gruppen, men man får ju ett hum om vilka raser det handlar om iaf 

Jo jag såg det, jag ville bara göra det tillägget =) men för att vara på den säkra sidan så är nog SKK's listor ett säkrare kort =)
Är det inte bättre att pm Sajtvärd innan ni överhuvudtaget tar upp detta byte?
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
#24 om du har läst allt så vet du att det här bara var ett förslag och att vi kom fram till att Sajtvärd på JRTiF skulle pm.s/kontaktas för att kolla om de också tycker att det är en bra idé att byta till terrier.ifokus :)
#24 Precis som #25 sa….
Tänkte fråga här nu, finns det någon som vill starta en Terrier sajt??
Jag och Xondah blir mer än gärna Medarbetare.
Har diskuterat med JRT´s Sajtvärd och detta förslag nekades.
#26 jag skulle också kunna tänka mig att vara medarbetare
#27 Jätte kul att du vill medverka
Ingen som har tid och ork att starta denna sajt?
Tycker bara det är fel att diskutera detta innan man kontaktat Sajtvärd. Sen att personen ifråga är Medarbetare också, ser jag som ett stor övertramt och att hon inte respeterar sajtvärden.
Avgå eller sluta med detta
Väl mött, Tatsja
#29 Vad är det du inte förstår? :) Hon har ju REDAN PRATAT MED SAJTVÄRDEN.

Det finns en kategori i Jack russell terrier iFokus där man kan ta upp om andra terriers än Jack russell terrier.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier

Möjligtvis men det är roligare med ett speciellt terrierforum. Jag har slh. foxterrier och det känns lite si så där att gå in på ett annat rasforum och skriva om rasen och chansen att någon annan som inte är intresserad av just JRT går in på det forumet och just den kategorin känns minimal men med ett terrierforum som är öppet för alla terrierraser lockar nog flera personer.
TS
Jag kan fundera på saken, måste se om jag har tiden och så innan.
Varför inte slå ihop massa andra sajter då, som det går dåligt för. Ta som exempel, syn- hörselskadade, rörelsehindrade, epilepsi, stroke och liknande. Kalla dem handikappad- och funktionshindrade.
Tror inte sajtvärdarna går med på det.
Sen har vi sportsajter, Ska vi slå ihop dem till en och samma sajt?
Nej, låt tiden gå istället. Under jul och sommar går alla sajter ner. En del mer en del mindre. Det tar tid att bygga upp en sajt.
Väl mött, Tatsja
#32 Fundera på det! Skulle som sagt var vara jätte kul med en Terrier sajt! 
Vet att denna tråd är gammal men jag tycker den borde puttas upp, för jag tycker terrier iFokus verkligen borde finnas :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#35 Instämmer! Har ingen terrier men jag hade snokat runt där ändå!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.