OT Jäkla Tradera
Gah!
Har suttit och budat på massa onödiga saker på Tradera nu.
Saker som jag egentligen inte behöver, men budade ändå.
Gissa om pojkvännen kommer få fnatt när han ser allt jag budat på :)
Oooops!
Haha, hoppas du inte vinner då! :D Om du inte verkligen vill ha det…
hmm, ja. det är lätt hänt att man köper sånt som man egentligen ejbehöver ibland..

Ja det är lätt att fastna på tradera. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ser ut som att jag vinner dom flesta…
Men men, då har jag lite extra parfymer och annat jox hemma :)
Kan ju vara bra att ha, någongång.
Attans va beroendeframkallande vissa sidor är, borde vara förbjudet :)

haha, japp de är livsfarliga. Därför jag bara går in när jag vet vad jag kan spendera.
Audiatur et altera pars
Japp, livsfarligt! Men man kan fynda billiga saker, speciellt smycken som är äkta silver och guld kan man få tag på billigt. Har själv köpt smycken som egentligen borde kosta mycket mer, jag vet eftersom min mamma är silversmed. :)

Hur sjutton vågar du köpa smycken därifrån. Tänk om du blir lurad?
Jag måste vara konstig..jag har aldrig varit in där
Och som Gejsa säger hur vågar man köpa när man inte vet vad man får, tänk om det är oäkta 

Jag har köpt alla Arras koppel och halsband där.
Äkta läder till KANONpriser.
Lotta: Isåfall är jag lika konstig, har inte heller varit in där.
inte jag heller:P hatar att buda, tycker de är läskigt;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har varit där och tittat men inget mer.
köpte svin bra I.d puder där sånt puder som inte är djurtestat.. det brukar kosta ungefär 400 i affär men jag köpte den för 200
#15 Ja vissa grejer är ju rena fyndet. Har köpt några parfymer nu som kostar massor i affär, men på tradera kan man lätt få det för halva priset. Skitbra!
Tradera är ju hur bra som helst! Har köpt allt från kläder till hundprylar där. Och själv säljer jag mina gamla kursböcker där, hur bra som helst! =) Har köpt massor av saker genom åren och aldrig blivit lurad, men kollar alltid säljarens omdömen innan jag bjuder.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#17 Ja gamla skolböcker å sånt är ju skitbra att sätta ut där.
Blev "lurad" en gång, köpte piercingar till tungan men dom kom aldrig trots att jag satte in pengar. Men det var typ bara 100 kronor så det sved inte så mycket, men trist ändå.
Är också jättenoga med att kolla omdömen innan jag budar nu.
#18 Jo, det är ju smart att aldrig bjuda mer än vad man skulle kunna avvara om man nu skulle bli lurad. Men köper man av sånna med flera hundra goda omdömen känns risken ganska liten :)
Hehehe ni är modigare en mig…endå brukar jag vara rätt godtrogen =)
Lotta, det är bara att kolla säljarens omdömen! Har personen massor av goda omdömen och inte ett enda negativt, så känns väl risken att bli lurad ganska liten? Finns som sagt de som har hundratals goda omdömen, om man vill vara på den säkraste sidan.
Sen finns det ju Payson. Om man betalar via det, så får säljaren inte dina pengar förrän du fått varan och är nöjd med den!
Haha ska försöka testa, men då lär nog Åsa visa mig först…hon hade köpt nån vattenbar som jag så gärna ville ha till mina djur =)

Ohh, Tradera är farligt. Men ack vilka fynd man gjort. Jag har alltid fått mina saker, men som sagt var, man får kolla lite extra på omdömmen om det är dyra saker.
Men som vattenbararna till illrarna, helt suveränt, och ja en massa annat också.
Audiatur et altera pars
Du skulle ju kolla efter en åt mig, har du inte hittat nån din senila snoris ;)

va? johoo, men jag glömde ju :-)
Nejdå, inget i rätt prisklass före semestern.
Audiatur et altera pars
Kolla nu då….det är ju inte säker mina knäpp skallar fattar ;) jag köpte ny låda till Doris med lucka, kastade in katten…vad ni vad dumskallen gjorde JAPP hon la sig där inne för hon fattade inte hur hon skulle ta sig ut 

Haha det känner jag igen! Lillan satt där inne i över 2 timmar innan jag tog bort luckan
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tummen upp för tradera fick igår hem ett par snygga skor och vart helt överlycklig när dom satt som gjutna. Fick även en klänning ifrån en annan auktion jag vunnit :) bara +. Men som alla säger! Beroendeframkallande!
#27 *muttrar* Jag fick också ta bort den…bannade kattskrälle. Och lillsyrran hade mage att stå och skratta, så henne kastade jag ut på altan och låste dörren ;)

Säljer just nu en sele på tradera http://www.tradera.com/Sele_till_hund-auktion-46181027
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Den var söt =)