Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1737 ggr
Xanon
0

ID-bricka med gravyr?

Hej! Jag är rätt ny här på hundar.ifokus, då jag är en rätt nybliven hundägare, även om jag har hängt runt på andra sidor i iFokus nätverket. Kommer presentera mig och min hund lite längre fram, men just nu har jag bara en kort fråga :) Jag är ute efter en ID-bricka med gravyr som man med nitar sätter fast direkt på halsbandet. Alltså inte en sådan bricka som hänger, den senast lossnade för mig. Finns många äffärer i USA som säljer, men väldigt få fraktar till Sverige. Har bara hittat "tagxpress.com" och "handcrafteddogcollars.com" som fraktar hit. Dom enda svenska alternativen är brickor som man fäster på hästgrimmor, men då får man bara en rad, jag vill ha två rader text. Ingen av våra tre lokala skomakare/låssmeder kunde hjälpa mig (men dom hade hängande brickor), så nu vänder jag mig till er? Är det någon som har någon idé om vart jag kan köpa en bricka? :)

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Vizzla
0

Oh det vill jag också ha! Ser om det kommer några förslag…

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

.m.m
0

På tagxpress ser jag fler tags som sätts fast utan att hänga löst och med fler rader..?

Xanon
0

#2 Ja, både tagxpress och handcrafteddogcollars har sådana som jag vill ha, och jag har inget emot att beställa från USA, men jag tänkte höra här först om någon kände till några fler och/eller svenska butiker som säljer :)

Xanon
0

Har även hittat på haltertags.com

.m.m
0

I see. :)

Denna kommentar har tagits bort.