Varför gör hon såhär ?
Hejsan.
Jag är hos en släkting med min lilla hund, dom har en schäfer blandis på 7år, hon är rumsren.
Igår när jag kom så kissa den andra hunden inne. Och nu för andra gången idag, en riktigt stor pöl i hallen.
Hundarna har varit tillsammans över en helg innan, och sovit tillsammans och lekt tillsammans.
va kan detta bero på ??
Sådär gjorde min hund med… la en pöl i nya människors hem. Hon som annars är rumsren liksom :P Hanar kan markera inne så tikar kan väl det med?
De är inte min hund som kissat inne, utan min släkting. Som jag och min hund är hos :)
#2 Hon kanske markerar för att visa att det är hennes hem? :P
Markerar är ju bara lite… Detta va ungefär som en hink…
Annars gör hon inget mot min. Bjuder på mat, leker, sover tillsammans. min hund är ju bara 7 månader, och är jätte på. men ingenting.
Och deras hund har gjort så innan, fast då de inte varit någon på besök. De var dock längesen.
#4 Hunden kanske blir lite nervös och stressad över situationen? En annan hund i dennas hem? Är hunden frisk annars, ingen UVI eller löp eller så?
Inga andra tecken på UVI nej, löp nu i Augusti tror jag hon sa.. Hade frågat nu, men dom har gått och lagt sig.
#6 Hunden kanske blir lite stressad trots allt? :) Min hund blir stressad av nya miljöer och har kissat hos varje ny person vi varit hos som sagt.. men efter andra-tredje besöket slutar hon upp med det.
Hundar som kissar inne där andra hundar bor är en slags artighetsgest ;)
Sajtvärd på problemhundar.iFokus
Calliethedog.blogg.se ❤
Fortfarande är de inte min hund som kissar inne, utan hunden som bor här.