Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 700 ggr
ececilia
0

Tåliga leksaker

Jag har en rotweiler hemma som tuggar sönder alla leksaker hon får, har ni några tips på leksaker som tål lite mer?

// Evelina

League
0

Kong, märgben (stora ben finns även att köpa på öob, köper dock ej dem själv då benen väger lika mycket som mina hundar) sen finns det "tiger-testade" leksaker, dem ska/borde hålla, typ tyg som är sydda i olika former ska vara riktigt hållbara.

ViRuBa har roliga leksaker som blir testade av testpanel bestående av 2(?) riesen schauzer som har sönder allt :)

Catta-
0

Har för mig att jag har sett leksaker tillverkade i brandslang på karlsons. Annars är väl leksaker i gummi väldigt hållbart

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

ececilia
0

Tack för svaren :)

#2 Leksaker i gummi är tyvärr inte så hållbart här hemma 🤪

// Evelina

Loveradio
1

Har själv en ras med starka käkar och rekommenderar Kong (förutom orginalen där man stoppar in godisar har dom flera andra tåliga leksaker bl.a en som heter Safestick). Sen finns Tuffies, Starmark Funball och Zogoflex. Zogoflex är verkligen super, alla deras leksaker flyter, är återvinningsbara, giftfria såklart och dom har också garanti. Skulle leksaken gå sönder så får man en ny.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Loveradio
0

Spengummi är väldigt tåligt också förresten, har en till min hund och finns inte en skråma på den. Kul att kampa med.

Annars är brandslang himla hållbart. Men gäller att se till att det inte är behandlat med antiflammskydd.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com