Era utställningsbilder
Hej!
Jag tänkte göra en tråd där ni som har ställt ut era hundar kan lägga upp bilder. Jag tycker att oavsett hund/ras så är hundar jätte tjusiga när dom ställs ut. Så lägg upp så många bilder ni än vill. Allt från valpar till äldre hundar,spelar ingen roll.
(Måste vara era hundar, inte några slumpmässiga bilder på andras hundar)
Nämn gärna ras och ålder på hunden.
Jättefina bilder IdaT! Vilken skönhet!
Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken
http://wingforsflocken.blogspot.com/
Jätte tjusiga bilder 
Kan bara hålla med andra ;)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Åh så tjusiga hundar ni har 
Grim på sin första utställning, inoff i Örebro juli 2011.
Staffordshire bullterrier, 1 år och 2 månader på bild.

Slutade som BIM.

Han var även på inoff i Örebro nu i Februari, där han blev slagen och fick bara ett HP, men med väldigt bra kritik.
Här är han 1 år och 10 månader.

Evi var även med på samma inoff nu i Februari. Även hon en Staffordshire bullterrier och på bilderna 8 månader gammal. Detta var hennes första utställning och hon slutade som BIG-3 valp. Även hon fick väldigt bra kritik.

hade tyvärr ingen bra uppställningsbild.. men ni får en spring bild istället ;)
Vi har avverkat ett gäng utställningar och vår enda officiella hittils så har vi fått excellent och 2a pris.. men fler kommer… har fått MYCKET god kritik och det blir bara bättre och bättre :) så snart får han sitt första cert hoppas jag!
Nu när jag faktiskt har utställningsbilder på en av mina egna hundar så lägger jag ut dem nu XD
Flora 5 månader gammal, första utställningen i Hässleholm.
Nordskånska kennelklubbens valputställning, Hässleholm
3 mars 2013
Domare: Christina Bjerstedt-Ohlsson
2 hanar
5 tikar
1:a med HP, 1:a 4-6 mån, 2:a btkl
"Feminin, 5 månader. Sött huvud och uttryck. Saxbett i ömsning. Bra hals och rygg. Tillräckliga vinklar. Tillräcklig bröstkorg. Rör sig trevligt runt om. Trevligt temperament. Välvisad. För dagen något överbyggd."
Läs mer om dagen HÄR.
Se film HÄR.
(Wow, fick arkeologen för föregående inlägg!!!)
Flora, 7 månader gammal, andra utställningen i Osby.
Osby brukshundklubb, inofficiell utställning, Osby
1 maj 2013
Domare: Jonas Öhrn
1 tik
HP, 1:a 6-9 mån, BIR-valp
"7 månader. Utmärkt kvalité. Vänligt feminint uttryck. Korrekt bett. Vackert huvud. Bra placerade öron. Tillbakalagd skuldra. Bra vinklar. Bra överlinje. Välplacerad svans. Rör sig mycket bra från sidan, fram och bak. Trevlig hund, välvisad."
Läs mer om dagen HÄR.
Se fler bilder HÄR.
Se film HÄR.
Har inte så många utställningsbilder - de flesta riktigt bra bilder är tagna vid andra tillfällen.
men har en fin på Polly från förra sommaren då hon gick sista gången som junior och visar sina fina rörelser🙂
Ras lancashire heeler och här strax under 9 månader (idag 1,5 år)
Fotograf: Stig Martin Møllerhaug
Jag vill bara poängtera att vi absolut inte tillåter bildstöld här på sajten, jag har rensat tråden från vissa bilder och kommentarer som hörde till dessa. Det är alltså förbjudet enligt lag att använda eller låna andras bilder utan tillstånd. Jag vill att om ni misstänker bildstöld kontaktar mig så ser jag över det.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#36: Gud så fin. Är så himla förtjust i rottisar, hoppas jag kan skaffa en i framtiden :)
Bilden är från våran utställningsdebut, en inoff i Boden :)
Elvis (Norrtussarnas Brave Booster) gick valpklass, 5 månader på bilden.
Kritiken:
"Mycket trevlig hane med bra typ och storlek, välformat huvud, vackra ögon, bra noslängd, valpbett, lång hals, fin rygglinje, bra kropp och front, välvinklad fram & bak, rör sig väl, mycket bra pälskvalité, trevligt temperament."
Det slutade med en HP-rosett och blodad tand ;))
#43 Tack! Hon var jättefin, hon vägde ca 10 kg mindre än de flesta rottistikar, av ren brukstyp och var snabb som en vessla i skog och mark.