12 juni - morgon!
Morron!
Här är solen framme till & från. Se hur vädret blir 🙂
Och se vad som händer idag 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Hoppas du får en bra dag oavsett aktivitet, hehe 🙂
#2 Ja det blir den nog 🙂 Se vad man hittar på idag 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 👍
God morgon!
Vi ska äntligen komma till skott att väga åbäket. Skulle ju tagit vikten då han var sex månader exakt, men det var nästan en vecka sedan. Jag gissar på 18.7 kg, ska försöka slå vad med sambon om en lunch eller nåt, vore trevligt.
Haha. Sen ikväll ska vi träffa en av mina vänner och promenera med henne och någon av hennes hundar. Troligtvis hennes aussie. Det blir en rolig kombination, de två. Helt galna.
Sen blir det tidig sänggång, för imorgon är min långledighet slut, och det är dags att börja jobba igen efteren veckas minisemester.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
#5 Låter som en härlig dag 🙂
Ester och jag var på kurs både måndag och tisdag, och det är kurs imorgon också, idag har hon en lugn dag utan träningspass. Bara lek och vanliga promenader. Så idag tänkte jag träna lite extra med Saga.
Godmiddag :)
Jag blev helt chockad när jag vaknade i morse och klockan var halv 9!!! Och valpen sov fortfarande, så jag fick sova en hel natt. Idag är jag för första gången hemma helt själv med båda hundarna så jag tänkte faktiskt ta det lite lugnt idag förutom lek och mys :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#7 Vad är det för kurs? :)
#8 Duktig Theo :D Hoppas du får en härlig dag!
#9 Måndagar och torsdagar är det klickerkurs och på tisdagar är det slyngelkurs :)
#10 Vad trevligt 😃
#11 🙂
Ingen fin dag här inte, fylld med tårar. Slutade nian idag och det var fruktansvärt sorligt att veta att vännerna man känt i tio år inte längre skulle vara vid ens sida varje dag. Nää usch, denna dag har inte varit rolig alls 😭
Varmt idag så ska snart ut och låta storis springa av sig en liten stund.
Fick en frisbee från granngården för ett tag sen, tänkte kasta lite med storis imorse….den höll i 5 minuter för det är visst roligare att demolera leksaker än att leka med dem 😃
Dålig bild men jag kan lova att det är en nöjd tjej på bilden…😉
~mikkan
Ja, Hurtta är inte fel! Har sneglat lite på en Y-sele till Humla, men är lite osäker på om jag faktiskt kommer att använda den.. Så det får vänta lite! :D
Vi är precis inkomna från en 2-timmars promenad, så nu ligger vovvarna däckade här hemma :)
Jag har varit hos tandläkaren och bölat, jäkla sprutfobi, så nu bokade vi om det och jag får dricka äcklig lugnande medicin den dagen.
Idag blir det lugn dag för mig och Opsis, vi drar nog till en paddock och tränar freestyle, lite lätt agility och frisbee.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
#13 Åh, men ni kan ju säkert ses på fritiden ? :)
#14 Haha 😃 Vilken goding!
#15 Ja :) Jag är toknöjd över selen och vinteroverallen! Vinteroverallen var visserligen inte riktigt som jag tänkt mig men dom kommer funka bra som överdrag till fleece-overallen Molly har (de dagar vi ska vara ute längre dvs). Nu har jag 3 Hurtta overaller: vanlig fleece, denna jag fick idag (vind-, vatten- och frost/snö-tät i 2 olika fleece lager om jag minns rätt) sen ett överdrag som skulle skydda den vanliga fleecen (denna känns lite onödig just nu). Men men, alltid bra att ha i lager :)
Skönt! :D Man får passa på att njuta av sommaren.
#16 Oj då, hoppas det blir bättre nästa gång då!
Hoppas du får det trevligt :)