Hundträff Skutskär/Gävle/Sandviken
Hej alla hundägare!
Eftersom tråden om hundträff i Gävle dog ut så startar vi en ny här tycker jag. Så min fråga till er är såklart, Vilka är intresserad av en hundträff?
Jag bor i Sandviken och Skutskär, men kan ta mig in till Gävle. I Skutskär finns en jättefin skog där det är väldigt prommenadvänligt, plus massor med stora "ängar" där det finns gott om utrymme att träna tex hundmöten, apportering etc. I Sandviken har jag inte så stor koll på vad det finns för hundträffs-vänliga områden men kom med förslag!
Och i Gävle finns ju bouloungern såklart!
Men säg till om ni är intresserade så bestämmer vi datum och plats när vi fått ihop några.
Nämn gärna vad ni har för hund, jag hämtar hem min rottis/amstaff imorgon :)

Jag är intresserad av att vara med med min Labrador på 4½mån.
Mina vänner har en amstaff/schäfermix 3år och en Fox terrier/ jack russel 10år.
Vi tkr att Bourlongern är väldigt bra plats! :)
Kanon, då får vi se om fler är intresserade :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag testar med den här gamla tråden, finns det någon intresserad? :)
Alltid intresserad! :)
Vad kul! blev det något sist? Kom igen nu folket, var intresserade! :)
Jodå men inte direkt som man tänkt sig :P Vet 2 till som är på iaf :)
vi skulle ju kunna träna bland annat skvallerträning, hundmöten och sådant tillsammans och så då det intresserar i alla fall mig :)
Ja absolut :)

ja ja är fortfarande intresserad, min hund behöver träna :)

Lite sent kanske, men imorrn har vi en träff i Gävle. Vi träffas vid Jannes fäbod vid 11, grillar korv, tränar tillsammans och har skoj. Dyk upp, ni som kan.
Folk som bor i Gävleborgs län och är intresserade av hundträffar od, kan gå med i gruppen x-hundar! på facebook.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Synd att det va lite långt bort..annars skulle jag gärna va med!
vi* gärna vart med ;)
Hej! Jag bor i holmsveden och här finns också stor möjlighet att träffas, Jag har en papilion/pudel som är precis i spök åldern och en väldigt. Rädd dam, hon är inte van med större hundar och blir rädd och låter hemskt då, men vore trevligt att träffa andra med hundar, för hennes beteende ska nämligen ignoreras och jag vill att hon träffar massa hundar och lär sig att jag är där och säger till om det är nåt, att hon ska lita på mig att jag vet om det är farligt eller inte! Och såklart att folk och hundar inte är så farliga som hon tror! Hon är inte alls aggressiv men kan säga till när hunden enligt henne är för närgången. Oftast så har hundarna inte tagit henne seriöst och tror hon bara vill leka xp hon är bara 9 månader! Och heter katla! Hör av er! Ha det bäst! Woodstock!!
Hej! Jag bor i holmsveden och här finns också stor möjlighet att träffas, Jag har en papilion/pudel som är precis i spök åldern och en väldigt. Rädd dam, hon är inte van med större hundar och blir rädd och låter hemskt då, men vore trevligt att träffa andra med hundar, för hennes beteende ska nämligen ignoreras och jag vill att hon träffar massa hundar och lär sig att jag är där och säger till om det är nåt, att hon ska lita på mig att jag vet om det är farligt eller inte! Och såklart att folk och hundar inte är så farliga som hon tror! Hon är inte alls aggressiv men kan säga till när hunden enligt henne är för närgången. Oftast så har hundarna inte tagit henne seriöst och tror hon bara vill leka xp hon är bara 9 månader! Och heter katla! Hör av er! Ha det bäst! Woodstock!!
Hej! Jag har en border collie och en blandis :) Är också intresserad om ni har fler träffar.Själv bor jag i Årsunda men kan ta mig till gävle eller var ni träffas.Vore jätteskoj
Jag bor i Skutskär, jag har en schäfertik på 5 mån.
Träffas gärna och tränar hundmöten, lydnad och annat skoj!