Dogmans tuggpinnar med ankkött
Någon som vet något om dessa, jag var på ICA idag och skulle panta ett gäng med flaskor och burkar men de hade inte så de kunde ge ut kontanter för pantburkar idag. Vet ej varför, men men det var inte det jag skulle prata om.
Jag behövde inte saker för alla pengar så jag gick till djuravdelningen och hittade dessa tuggpinnar och köpte dem för att komma upp i summan jag pantade. Är dessa bara skit eller något som man kan ge som belöning till hunden då och då? :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Som belöning kan man ge vad som anser jag :) Det ska ju vara gott för hunden, det är huvudsaken!
#1 I lagom mängd så spelar det ingen större roll tycker jag :) Jag använder Frolic som godis, skulle aldrig använda det som helfoder dock.. men Molly tycker om det och det är huvudsaken.
#4 Samma här :) 4-5 ringar/dag är max intaget för oss.
Jqg brukar ge Penny dogmans tuggpinnar med torkat kött runt, väldigt uppskattat!
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
#6 De är en stor favvo här hemma med, har vi gått långt eller han fått en ''hemsk'' dusch brukar han få ett sånt ben, han älskar den och ligger och gnager och gnager :)
Vi ger också dessa ben från Dogman, och min hund älskar dom :) Vi har även testat de med bacon runt, haha han blev galen!
Min tjej ääääälskar dessa tuggisar. Stor favorit här hemma! :)
Jag ger det lite då och då, Hugo tycker väldigt mycket om dom pinnarna! Han äter dom inte annars, men när det är ankkött virat runt så är det tydligen jättegott!
Dogmans tuggpinnar med kyckling eller anka är dom enda råhudstugg jag ger mina - i övrigt får dom endast råa ben. Dom är totalratare av råhudstugg i övrigt och dessa är dom enda som tuggas på. Eller den ena gnager mest bara i sig det torkade köttet, så tuggar den andra i sig resten 😃
PET plants tuggisar anser jag är bättre då de faktiskt luktar kött, tycker ej heller hundarna sätter dem i halsen lika lätt ;) mina hundar får en var och varannan dag..