7 Månader!! Grattis!! Inez!
Hej alla !
Min lilla skrutt är hela 7 månader !! :D Tänk vad tiden går fort! Tänk hur många gånger jag har tänkt att inget kommer bli lugnt…. men efter massa blod svett och tårar så är livet underbart!
Utan allt jobb så skulle de nu kännas tomt !
Älskat alla stunder negativa som positiva :) Min lilla gumma är så underbar ! Gett mig så mycket mer glädje en missnöje!
Min ''stora tjej''! ca 20 cm i mank nu och ca. 1.4 kg :)
Blir bara så glad över att se henne varje morgon!! :D
Vad fin hon är, fast hon ska inte vara så grå va?
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Grattis! Så söt liten mun 🙂 Men jag undrar också över färgen, är det kamerablixten eller solblekt?
Redan?? Känns som att du fick hem henne igår 😃
Grattis till lilltjejen!
~mikkan
så himlans söt!:) grattis
Oj vad tiden går fort! Riktigt söt är hon! :) #1,3 tror det är valppälsen som är kvar. Den växer hon nog snart ur och blir helsvart:)
Mvh Jenna
Hahaha - jämför storlek lite.
Min minsta heeler är ju bara 23 cm hög, men väger 5 kg - lite skillnad på grovlek där😃
Kul färg hon har nu vid byte av valppäls - ser lite silvrig ut🙂
Jag trodde poängen var att matte skulle få gråa hår, inte valpen 😃
Men hon är riktigt söt.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Vilken sötnos hon är :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Inez ger er alla en slick!! :D Hon har börjat svartna till sig nu :) Hon var som mest ljust för 1 månad sen.
Magen börjar få vuxen päls som är helt svart :)
Grattis på 7 månarsdagen 🥳
Tiden har verkligen gått snabbt lill tösen är en söt liten unghund 😎
juste tänkte visa att Inez har såklart fått lite ''presenter''
En flytväst från Ezydog till sommarens resor :D
En ny transport väska för de extra långa ute dagarna!
Sen så fick hon massa ben och tugg och en ny leksak ifrån Norrköpings utställning.
Tror hon uppskattar säkert mest leksaken och tuggisarna ;) Leksaken har blivit sen stora favoriten bland allt!! :D
Fina saker du köpt 😉
Grattis Inez! :) Vart är transportväskan köpt förresten? Jättesnygg!
Mitthusdjur.se ! :D De var super snälla och tagit in den i sortimentet efter jag frågat :D
Tack :) Hoppas de kommer funka bra i sommar :)