Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1151 ggr
hunden
0

STOPP!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser ni inte vad ni håller på med?

Hundar i Fokus håller på att omvandlas till Gnällisar i Fokus!

Det gnälls i tråd efter tråd. Och fortsätter, fastän några försöker stoppa det!!!

Ta er i kragen och skärp er!!!!!

Vart har det trevliga Hundar i Fokus tagit vägen?

Ni är totalt sanslösa.

Skriker efter någon som ska skapa ordning och reda samtidigt som ni ältar samma sak om och om igen!

Skärp er!

Jag kom in i ett glatt och trevligt hif för inte så länge sedan. Men under mitt korta medlemsskap här har några lyckats förstöra den goda stämningen här inne.

SKÄMS!

Jag väljer nu att avsluta mitt medlemsskap är inne.

Tantisar och snorisar!

Jag kommer att sakna er.

Marie.

Malin-A
0

tråkigt.. men tyvärr ta det nu inte på fel sätt Hunden, men en sån här tråd spinner oftast vidare på gnället.. tyvärr…

Lena
0

Det händer nog på alla sajter, särskilt när de börjar bli lite större att det uppstår trätomål och dispyter. Oftast beror dessa i sin tur på missuppfattningar.

Vad som är viktigt att tänka på i dessa lägen är att sajten blir vad vi alla gör den till. Vi är alla med och kan påverka tonen och innehållet i ett sådant här forum.

Så nu är det upp till alla oss som är medlemmar på Hundar i Fokus, eller skriver här som gäster, att hjälpas åt att bevara den trevlig tonen som brukar finnas här, även under semestertider. 

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lotta
0

Det är jättesynd att du ska sluta…jag hoppas ju på att vi ska få tillbaka samma gamla glada gäng, och tycker faktiskt att det börjar gå åt rätt håll faktiskt. Och håller med båda föregående skrivare =)

gejsa
0

Nja, samma gamla gäng kanske du inte får tilbaka Lotta. Utan ett ännu större gäng hundtokiga människor. Alla nya måste välkomnas och man måste få ha olika åsikter utan att få på moppo. :)

AnneN
0

Hoppas iaf på att få tillbaka samma gamla goda stämning som vart här inne och det verkar faktiskt som att det börjar gå åt rätt håll =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alex
0

Tråkigt att du avslutar medlemskapet..:(

Jag tycker inte heller det är kul med gnäll och tjafs, och därför har jag totalt struntat i alla de trådarna, oavsett om det har vart gnäll eller nån "försök till att pigga upp stämningen"-tråd. För det gör aldrig saken bättre att gå in i såna trådar och försöka få folk att ge sig och komma in på gladare saker, bättre att bara strunta i att skriva nåt då anser jag, så dör trådarna tillslut och gnället försvinner (förhoppningsvis).

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Det var ju så jag menade bonnmora *fniss*

gejsa
0

Hi, hi du glömmer aldrig vad jag har sagt va!! Ska jag få heta det resten av mitt liv nu? Undrar vad man ska kalla dig. *fnissis*

Malin-A
0

*viskar*  gejsa.. Lotta kallas för råttan-Lottan av Åsas lilla Sanna =)

gejsa
0

Hi hi råttan-lottan. Det passar kanske henne. Vi får se om jag kommer ihåg det. Tack!

kerstinjoh
0

Bonnmoror o råttor?

Herregud var har jag hamnat???Fundersam

gejsa
0

Mitt ibland oss råttor och bonnmoror. Det är inte illa det. :)

Lotta
0

*fniss* Bannade Malin den lär du väl aldrig glömma va…men det gör inget för det är ju min bullberta som döpt mig =)

Jag gillar bonnmoror..så var glad att jag kallar dig det och inget annat Cool

*viskar* Kerstin vi har ju fått nya namn av tjingtjongarna men det vet ju ingen annan, mer en vi…och så ska förbli ;)

gejsa
0

Sitter du här och pratar med dig själv råttan-lottan? *fniss*

kerstinjoh
0

Pst du gamla bonnmora, såååå skulle Lotta aldrig göra!

mmmm….vilka söta namn Lotta *drömmer*

Lotta
0

Aldriiiiiiiiiiiig inte jag inteeeeeeeeee ;)

Jaaaaa du Kerstin det var ett tag sedan, vi måste samla ihop tjingarna snart och ha bastuparty….ohhh så lena ohhhh så finaaaaaaa *suck*

kerstinjoh
0

HemlisLena och Fina *asg*

Malin-A
0

ni vet att ni spårar ur nu va =) knas tantisar =)

kerstinjoh
0

GeneradFörlåt då!Generad

Lotta
0

Ja men Malin jag och Kerstin har ju dispans…så det SÅ!!!! Oskyldig 

Generad Ohhh fy och i fel tråd…inte meningen Generad

kerstinjoh
0

Just det ålders-dispens!Cool

Lotta
0

*viskar* Senildispans Hemlis Glömde senilsnöret till tråden Generad

Malin-A
0

hgaha jasså ni har dispans ni =P har inte jag också lite dispans då =D

Lotta
0

Har du ochkså tappat senilsnöret Malin *viskar* Isånna fall välkommen i klubben Hemlis

Malin-A
0

ja ibland tror jag bestämt jag  gjort d =D haha

Maja
0

Jag säger då det.. Här är jag borta ett tag och genast händer detta? :P Tssss..

Synd att folk lämnar HIF, det är det verkligen.. Men nu slutar vi med det här och blir normala igen, för nu är jaaaaag tillbaka!! ;) Hahaha.. *ego* ;)

kerstinjoh
0

#26 vad är det för gubbe i din Avatar?

Vad har du varit????

Maja
0

Tupac.. ^^ Haha.. Jag har varit lite överallt.. ^^ Snart drar jag iväg igen och leker med käckset.. ;)

kerstinjoh
0

#28 skulle inte du hålla ordning här inne??

Vinthunden
0

Hej alla glada! Vad träter ni om ikväll då?Kyss

gejsa
0

vi träter om att det är så jäkla tyst här nu i dag.

Vinthunden
0

Aha. Ja, jag hör också den stora tystnaden. Var är alla härliga människor då?

Malin-A
0

hej vintisen.. hur e d?? haft d bra på semestern? d har kommit hit en ny tjej som precis skaffat sig en borzoi valp.. tänkte att d kanske va kul för dig o veta d.. =)

Vinthunden
0

malin.a: Men oj, vad spännande. Hoppas att hon hittar till någon av trådarna eller skapar en egen. Det är verkligen jättekul. Men jag gillar ju er andra hundägare oXå, såklart. "ler"

Malin-A
0

jag puttade upp en tråd.. "4:a långsamma dagar" heter den…en bild finns där =)

bra at du gillar oss andra me =D haha

Vinthunden
0

malin.a: Vad gullig du är. Har skrivit i tråden själv också nu. Vilken ljuvlig kille! De är ju så söta! Sedan blir de vackra och eleganta, stora djur.

Malin-A
0

ja dom e super vackra =)

Vinthunden
0

Jag var ner till jobbet o hälsade på en dag, med mina killar, en av mina arb.kamrater beundrade storkillen och tyckte det var helt ottroligt att han är så pigg och fortfarande har så mycket muskler. Han är ändå pensionär.