Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 412 ggr
fotoc
0

4:a långsamma dagar

4 dagar kvar till vi hämtar vår lilla borzoi. han kommer att vara 10 veckor då. Hade det varit bättre att hämta vid 8 veckor? Att vi väntade beror på att jag och min man är lediga omlott i 8 veckor sen. Gör det stor skillnad att ämta vid 8 veckor eller 10 veckor?

kerstinjoh
0

Nej, det spelar ingen större roll. Det viktigast är att någon är hemma med nykomlingen.

Nu väntar vi på bilder och du måste berätta hur det går!

fotoc
0

Kommer att ta mycket bilder och kommer at berätta hur det går:)

kerstinjoh
0

Spännande, tänk vad mysigt med en liten gosig valp.

fotoc
0

Ja extra spännande då vi har 4 innekatter. Hoppas det går bra. Tycker redan katterna blänger på mig då jag berättar om hunden.:)

TinaH
0

vad var det för ras? =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

fotoc
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En borzoi svart-vit. Han är 7 veckor på bilden

Vattnadal
0

Åh, nu blir jag avundsjuk. Får själv hem en valpis i helgen, men jag vill ha en borzoi oxå! Det blir en, såsmåningom. Fast först ska Raksha få finnas kvar till hon inte finns, sen blir det en goldentik till, när jag har koll på läget på den, med uppfostran och allt, blir det borzoi!

Vi väntade till valpis är 9 v av en enda anledning: Vi ville ge henne en extra vecka med mamma och syskon, istället för att ta hem henne på en gång. Då vi även tagit över vuxna hundar, vet vi att tom en hund på flera år, får man en otrolig kontakt med ändå, så några extra veckor som valp med mamma, tror jag kan vara bra för valpen tom.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lotta
0

Borzoierna är ju så pampiga…men hade faktiskt inte sett en valp förren nu, så jag vill väldigt gärna se massa av bilder när han kommer hem =)

Lotta
0

Borzoierna är ju så pampiga…men hade faktiskt inte sett en valp förren nu, så jag vill väldigt gärna se massa av bilder när han kommer hem =)

kerstinjoh
0

Spännande att höra hur katterna tar det här!

Karmatarerskanise
0

Ja du får lägga in en massa bilder :)

Malin-A
0

putt, hittar inte den andra tråden där d fanns fdler bilder..

Vinthunden
0

Men åhhhh, så sööööt. De är ljuvliga, dessa hundar. Jag har också en, han är snart tio år gammal. Det är han som syns här bredvid.

Vilken kennel kommer din lilla kille ifrån?