Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 1758 ggr
Wezza
0

Tips! Sommaraktiviteter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha lite tips på vad man kan göra nu på sommarlovet, då jag inte kommer på särskilt mycket…Så ni kan väl skriva vad man kan hitta på och vad ni själva ska göra nu denna (förhoppningsvis) varma, vackra sommar 🙂

Det här ska jag å Smiley göra, hjälp till så att listan blir längre :)

*Bada en massor

*Hoppträna

*Besöka moster (så Smiley kan springa å leka med sin familj i trädgården :))

*Gå i Slottsskogen, besöka rastgården

*Ev åka båt

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

[jojorut]
0

Vi ska ju förhoppningsvis skaffa hund innan sommaren. Tillsammans ska vi: (Allt det du sagt) + Bo på vårt landställe Hundläger Åka båt till någon ö och ha piknick Sök -övningar Och bara slappa och njuta av sommaren!

semenius95
0

- Öland
- Jag och en kompis ska antagligen campa med min hund
- Träna lite trix
- Kanske sommarhuset
- Åka till Jönköping

[RMSLiners]
0

Vi kommer ägna oss åt CaniCross majoriteten av tiden. Hunden ska få slita på sin matte till max vilket jag behöver efter 9mån stillasittande. CaniCross är något jag vanligen kör varje sommar och växlar sen på hösten över till barmarksdrag och sen på vintern över till nordiskt drag (skidor). Så sätt håller vi igång året om. ;)

Eftersom hon också lärt sig doppa tassar i vattnet och inte är rädd för vatten längre kanske vi drar ut på sjön någon dag också och bara njuter.

Lathundarna
0

Vi kommer lägga mer energi på hårdspåren (hoppas jag), fortsätta med rallyt inför höstens fortsättningskurs, traggla på med lydnaden, vattenträna, jogga, dragträna, köra uppletanden, miljöträna, etc. Men även lata oss vid havet och bara vara.

Kelpie, 4 år.

Pennybus
0

Åka till havet, gå kurser, promenera, åka till olika städar och bara ha kul, ska även lägga tid på Agilityn med Cano, om allt känns rätt :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

[Raquel.asplund]
0

Ut i skogen och spåra! Passa på när man kan vara ute =D massor med spår och sök och lydnad och lek!

[ESAR]
0

Jag kommer träna mycket road-Trial :) då aktiveras både häst och hund samtidigt :)