Ja :)
Jag tänkte att det kunde vara bra om man har valp. jag gillar att vara ute och gå promenader och det kan man juh inte göra med dom små, jag har heller ingen bil eller nåt att åka på så jag måste gå dit jag ska och då hade vart smidigare att ta vagn istället för att bära på valpen :)
Haha den anledningen glömde jag, ja precis jag har en hund som gärna går långa promenader och får en valp nu och han ska ju inte gå långa promenader, nu är han så liten att han kan sitta i väska eller att man kan ha han i famnen :) Men man kan ju ha en hundvagn till det också :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Ja. . Vad är bäst? Vagn eller magväska?:) vagn kanske inte ser så roligt utxp
Jag har två axelväskor, en som ser ut som en handväska, fast det är en tass på den. Denna är enklare för den väger ingenting, min transportväska ser bättre ut och hunden sitter "fast" mer och får mer ensam och kan ligga ner och så.
Jag tror att en magväska är smidigare, men kanske blir jobbigt att bära en längre sträcka, en vagn så måste man ju dra på något hela tiden, men det belastar ju ingenting :) för även en liten hund på några kilo kan ju vara jobbigt att bära på (om det så är en axelväska, eller midjeväska) en längre sträcka
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Ja jag tror en vagn är bäst för kroppen:) haha undrar vad min kille kommer säga när jag säger att jag ska köpa en hundvagn *asg* XD
Haha, tyvärr så har den bästa återförsäljaren i Sverige slutat med att sälja hundvagnar, vilket är synd för hon hade en vagn som jag så gärna ville ha, men har inte hittat den någon annanstans.
Denna:
För det är både vagn, rygg- samt axel väska, man kan ha den i bilen som "bilbur" och så är det en rullväska :) Och den ser inte inte ut som en vagn
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jaha men den såg jag på en hemsida jag kolla på för 10min sen:) öö nu kollade jag många så vet inte vilken.de va? Det va den billigaste så jag kollade också på den :) kan kolla om jag hittar den:)
http://www.markesh.se/hundvagnar/122-5-in-1.html
Är det den? :)

jag har magväska och bärväska. Magväskan är smidig när man promenerar för trötta valpar, handsfree :) bärväskan har axelband, o den är bra på tåg, buss, bil och på nya ställen blir den en trygghet för hunden. Är sugen på en vagn till marknader, torg och dyl. Men jag tror att det kostar mer än det smakar faktiskt. Men vem vet, kanske kommer jag införskaffa en vagn.. Men det är väl barnbristen som knackar på…
Våran 9 månaders valp bröt sitt ben för någon månad sedan och vi tycker om att gå långa promenader med vår andra hund så han fick följa med i en vagn eftersom att han inte fick gå och får fortfarande inte gå mer än 10 minuter. Han blir lite trött i huvet av dofter och att titta på allt runt omkring så det tyckte vi va jättesmart. Han väger 10kg så han är lite tung att bära längre sträckor. Dock åker han i en vanlig barnvagn men de funkar bra det med. =)
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
sittsylky för barn körde jag Enja när hon vänta valparna och var så stor att hon inte orka gå längre sträckor, men hon ville så gärna följa med på långpromenaderna ändå. Så jag lånade grannens vagn.
Jag tycker det är dyrt att bara skaffa en hundvang bara för att dra en valp, de växer snabbt och tror inte man får tillbaka det man lagt ut när man säljer den beg sen.