Godnatt!
Natti natti gumman o sov så gott båda två!

God natt (:

Natti natti!
Borde lägga mig jag oxå. Ska vara på gymmet kl 8.00 i morgon *gäsp*
Hurtbulle!
Fika på Gustavssons efteråt? Bakelse o krämbulle!

Nopp!
Det är svältkost på menyn fram tills torsdag. Har ätit som en dåre torsdag, fredag, lördag, söndag, och så hade min make fräckheten att laga potatiskroketter, fläskfilee och be- sås *muttrar* Så det var bara att lägga till måndagen på svullarlistan oxå.
vad är svältkost då nicki?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Överdrev. Självbehärskning är ingen konst jag lärt mig tyvärr.
Frukost blir egenpressad apelsin juice, honungsmelon och 2 skivor knäckebröd med räkost.
Längre än så har jag inte kommt i planeringen.
Jo, cola light, sisådär 1,5 liter under dagen
hahaha.. knäpp du är! cola light hjälper nog en massa:P
Gör som jag.. glöm bort att du inte ätit och käka nån macka vid 22.00 när du kommer på de:P inte så bra kanske.. men tror tusan jag fått mindre magsäck nu pågrund av de. För idag när jag skulle käka riktigt mat för en gångs skull. (tacos) så orkade jag bara ett litet bröd, sen var jag proppmätt:)

Har 9 kilo kvar att gå ner. Ska klara det, ska klara det, ska klara det *pratar för mig själv*
Nä! Nu ska jag ta ett glas cola och borsta tänderna. Annars kommer jag aldrig upp i morgon.
Natti natti allahopa!
de är nog inge vidare att använda cola som tandkräm tror jag?:P
Äsch! sånt där.. ujuj.. jag äter precis vad jag vill, dricker precis vad jag vill.. när jag vill (har råd:P) och så går jag därefter ist. eller nått.. har inte ens orkat de senaste tiden. Jag går inte upp helt enkelt:) men jag tränar annars iaf efter hur jag äter ist.