Lekkamrat Härnösand?

Jag bor i s-vall :)
Det var ju inte allt för långt bort för att kunna träffas. Du får gärna berätta lite mer om dig och din hund i ett pm, vad det är för ras och kön & vad ni gillar att träna/göra exempelvis:)
Hallå!! Tjoho! Äntligen en härnösandbo! Lite gammal tråd kanske men jag finns här, 22 år med min kastrerade tik (som äääälskar hanhundar) En 2-årig Amstaff vid namn Loka.
Vi tränar tyvärr ingenting speciellt förutom våran egen "vardagslydnad" och annan hjärngympa. Speciellt om det har med tyngd att göra då hon är ett litet muskelpaket - ryggsäck, däckdragning, cykling osv. Har tyvärr inte tillgång till bil då jag varken har bil eller körkort med bor ganska nära centrum och kan gå eller cykla var som helst. :-)
Jag absolut villig och sugen på att träffa och träna med någon, har letat i år! Efter någon som inte bara vill "busa" utan faktiskt träna och blanda allt i ett. Hjälpas åt, ge varandra tips och vara ute. Eventuellt gå någon kurs eller vad som helst. Jag är up to anything! Hon har inte alls ett stort intresse för enbart lydnad, tappar koncentrationen efter 5 minuter. Men något jag är väldigt intresserad att prova på är rallylydnad eller agility!
Vad har du/ni för kunskaper, vad tränar ni?
Skriv här eller så mailar du mig på jensen.madelene@gmail.com