Godmorgon 27 Maj
Godmorgon alla fina :) Har helgen varit bra för er? Själv var vi i stugan och bara njöt, gick långa promenader i skogen och så försökte vi hälsa på våra nya kor som vår bonde har i en hage bakom vår stuga. Annars så har vi tagit det väldigt lugnt i helgen.
Idag så njöt jag utav min sista sovmorgon på länge och vaknade inte förrän 9 idag. Idag vankas det skolan på eftermiddagen men innan det ska jag ut med hunden och plugga lite inför ett prov jag har imorgon. Vad hittar ni på idag? :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Morgon :)
Helgen har varit tråkig.. haha. Molly kommer gå runt i tratt en vecka till sen hoppas jag på att veterinären ger oss klartecken på att härja igen. Saknar gemensamma promenader och lek i rastgården. Och i samma veva hoppas jag att Mollys löp tar slut. Så uttråkad på att ta enstaka promenader och bara häcka hemma 😛
Idag händer inte mycket heller.. kanske en promenad till en skoaffär en timme härifrån då mamma behöver skor och det är väl bra för oss att komma ut lite längre :)
Godmorgon!
I helgen så gjorde vi inte så mycket. Tränade på att gå i koppel samt lite andra övningar med valpen.
Idag ska vi träna mer koppelträning då han blir livrädd om man drar lite i kopplet. Sen tänkte jag ta med hundarna ner till sjön så de får svalka av sig lite :) har sån tur att det är 5min gång avstånd till sjön!
Godmorgon!
Helgen var bra, turat Helsingborg-Helsingör men släkten.
Och idag händer inget speciellt, ska gå ut daghunden. Oh sen framemot kvällen när de e svallare får jag och Akira gå en lite längre runda :)
God morgon! Helgen har vart bra. Innehöll massa hundträning, som vanligt. Idag händer det inte så mycket. Är jätte sjuk, men ska trots det gå ner till affären för att handla lite till hundtårtan. Sen ska jag fixa tårta också, för idag blir min kelpiegalning 1 år. Känns som att det var igår jag hämtade honom. Tiden har bara flugit förbi. Världens bästa bruna terrorist!
Medarbetare på brukshundraser.
Helgen har varit fin - vi har varit hemma i Dalarna i en vecka och satt plant och Lucy har fått gå lös i skogen och skötte sig exemplariskt. Vi kom tillbaka till Gotland inatt. Lucys fysioterapeut tyckt vi bredd på bra mä dalmålä no då vi a vir hemma i e vicku, haha. 😃 Blir lätt så.
Imorse var vi till rehaben och Lucy var överlycklig som vanligt. Senare blir det promenad i finvädret och storstädning av lägenheten…
God eftermiddag xD Vi hade sovmorgon till 11:30, låg och myste till 12, sean fick Opsis ut och kissa och sedan lunch blandat med antibiotika och metacam. Efter att jag ätit frukost så gick vi uti trädgården och lekte lite, han och Penny röjde runt i trädgården. När min lillebror kommer hem går vi till sjön och låter hundarna svalka sig (:
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"