Ang. Mat
Undrar lite frågor om mat :)
1. Hur ofta äter din hund?
2. Ungefär vilka tider?
3. Vad äter den för mat?
MVH Kajsa

1. Viggo har precis börjat äta 2 ggr om dagen. Morgon och kväll (förmiddag)
2. På morgonen (nu på sommaren) får kan kring 08.00 - 09.00 (Mamma ger) Kvällen får han runt 16.00-17.30
3. Han äter Royal Canin Junior
Lusse äter lite då och då. inga speciella tider o maten e oftast framme alltid…

- 2ggr/dag
- Frukosten blir då vi kliver upp vilket är ganska olika sen får hon middagen nån gång mellan 17-21 beroende på när hon åt frukost
- Ger nu mera Cenaturio Medium och är helnöjd med det
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Min hund äter frukost på morgonen runt 9 - 10 tiden(på helgen,annars runt 7.00). Sen så äter hon kvällsmat vid 16.30 - 17.00 ungefär. Men annars så står alltid skålen med frolic framme så att hon äter lite då och då. Min vovve äter ofta men lite.
Men nu på sommaren blir det lite andra tider ..
Det kan variera från dag till dag.
på kvällen,färskfoder
Skorpan har sin mat framme hela tiden Roal canin och hon äter mellan 1-1.5 dl om dagen.

Våra hundar får en bit smörgås om vi äter det till frukost. Annars får dom lite gröt och mjölk av mig om jag äter gröt till frukosten. :)
På eftermiddagen middag kl 14-16.00 beroende på när vi själva äter. Då får dom alltid sitt huvudmål med torrfoder och lite mat efter oss i skålen. Bredvid en skål mjölk.
På kvällen får dom en skål fil och varsitt litet ben som dom ska äta ute på gräsmattan om det är fint väder ute. :)
1. morgon kväll
2. oftast kl 7-8 sen kl 18-21 på kvällen..
3. hill´s u/d de e spec foder…
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Hades äter Morgon, middag och kväll.
Doggy Junior

Morgon & kväll, när vi kommer ihåg det :P Varierar ganska så mkt med andra ord.
Felix äter precept, zorro james wellbeloved & enya & gimli orijen

1. Mina äter 2 ggr/dag
2. Ca 09.30 och 20.00
3. Den ena hunden äter 4 dl Purina Pro Plan + 50-100gr kött och den andra äter 5 dl Purina P.P + 50-100 gr kött. Sen får båda 1½ tablett Aktiv Hund/dag
1. Två ggr om dagen
2. Morgon/förmiddag och kväll
3. Carrier Lamm & Ris. Antingen häller jag på lite vatten innan jag ställer ner skålen eller så får han något litet gott i som t.ex. någon grönsak, frukt, pasta, potatis, kött el. liknande. Innan varje måltid får han även PlaqueOff.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hugo 'äter aldrig sin mat eller isåfall några bitar… men han får våran mat.. eller potatis och kokta morätter och såna saeker…
jag har Hills foder till honom.
1: hur ofta? tre ggr om dagen, men när de är varmt äter han mer sällan. så då brukar de bara bli två ggr.
2: vilka tider? när jag går upp, på eftermiddan och kvällen. Men håller nästan aldrig samma tider. beror på..
3: vad för mat? Royal Canin junior
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆