Hundvalpsbilder!
Om du har en bild på nån hundvalp så sätt in den här!
Ska kanske köpa valp och vill se hur olika raser och blandraser ser ut
malin.a min kompis dobbis heter också Lucifer :)
Och som vanligt så kan jag inte lägga ut nått på Skorpan, vi videofilmade henne och nån kamera hade vi inte då…Jag ska höra med Åsa om hon knäppte nått, kan vara möjligt =)
Alla valparna var i vilket fall otroligt söta, och Helena.. Skorpan såg ut som Hugo när hon kom hem, lika liten och fyrkantig ;)
#14 6 månader är väl valp? :)
jo, men han va inte så liten:)
nämen titta vilken sötnos jag hittade!!!
oh så söt hon va =)
vill ha!!!
Skorpan vägde mellan 5-7 hg när hon kom till oss..så liten och ack så söt =))

Vilka sötisar annnelli =))
Å vad godingar.
Undrar hur Alfons såg ut som valp??
oh lille Alfons hade vart kul o sett som valp, synd att ni inte har d.. men han e ju söt nu me =D
kom just på att jag kan ringa till hans fd ägare. De borde ju ha lite valpbilder på honom. vore skoj att se.
ja d vore jätte kul o se.. =D
jaa kerstin gör det vore ju jätte kul ju :-)
29,30 men guud vilka söta vappisar, du måste bara berätta hur den går med den lilla sedan

aaawww farlig tråd det här. Grymt söta vappar!^^
ohh en iller, så söööt =D
Vilken iller! så söt…och hunden också naturligtvis jättego =)))
godingen! Men Alfons har fler magprickar, som liksom flyter ut!
Ja vi hade en tråd där vi la in våra hundars kulor!
Är vi riktigt kloka, eller?
Jo fast de där är för ett tag sen vet du kerstin.. han får ju mer och mer alfons prickar med tiden:P
Jag tror jag dör…ni är inte kloka, nu kommer snart Malin med Lusses polerade 
men vilken liten snopp han har o små kulor, iof så e han ju inte så gammal än.. haha sötingen.. vi får öppna en speciell tråd för hundarnas kulor =D
ja, lite mini……
ska försöka ordna en bild nu när han e klippt på magen, d syns lite tydligare då =D
ameh va tusan malin!!:P haha han är ju bara 5 månader där ju! tusan.. akta eckos stolthet, han kanske hör ju!:P
Knäppies!!!

haha jo tänkte inte på d, sry Ecko, du växer nog i dom snart =D hehe
hahahaha! men tusan! dom ÄR faktist jäääätte stora nu ju:P dom hänger ju i arslet på honom.. han är ju 7 månader nu. så de har han hunnit med serru.. dom ÄR stora *schh* *viskar* eller hur? håll bara med?:P
Jag bara visste att du skulle komma ut med Lusses kulor!!!
Upp till bevis!
Fram med måttbandet!
ojoj volka stora kulor Ecko har, han har nog störst i stan tror jag.. haha blev han glad nu =D
klart Lusses kulor ska va me.. hehe
ska jag fota dom också nu eller.. vad ÄR de här egentligen! en tråd om hundvalpsbilder och så utmanar ni mig till att visa eckos "stora" kulor?

hahaha go lisette go lisette go lisette go lisette.. =P

#54 naw så liten o så söt =)
Oj, vad är det för små godingar?

#58, det är blandisar med yorkyterrier
nu jäklar ska ni få se snart:P
ja just de kerstin, de hade ja glömt.. tar in prick frågan här med. Han har ju fått prickar på kulorna med och bredvid snoppen:P
Undrar hur Mexx ser ut??
pricksjukan.. =D
Linusvovvar..vilka sötisar!!! jag tror jag smäller av..när fick hon dom?

#63 Hon fick dom den 9/4 så dom blir två veckor på måndag, tiden går så fort, bara 6 veckor kvar med mina babysar =0(
hahahaha ni e sjuka:P jämför era hundars kulor!!!hugo har nog misnt.. hehhe
men han har kanske stora för sin storlek =D
haha oj vilken skillnad, han har ju rätt stora faktiskt.. nu kan han va stolt =D
*ASG* Ni är inte kloka!
Men hur gjorde du Real???
hum.. Han gorde de själv..? vet inte vad de var? hans hemlighet?
Kanske nått som smittar…håll er på avstånd brudar, tänk att vakna upp med nått dyligt 
hahaha =)
Nämen guud så söta eros, riktiga små nalle björnar ju
Som gosedjur!
Är de alltid lika vita o fina?

nämen vilken goooo bild, kalle ser så snäll ut åsså hon då med lilla tassen vad gulligt
Haha ja de skulle inte va helt fel att kramas med en såndär i helgen! :)
Klart det lortar ner sig :) Men ja, de håller sig sådär "rent" vita, blir inte mer gulaktiga som t.ex Samojeder.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

hihi vad gulligt bio
ÅÅh,vad gulliga valpar nu gjorde ni det ännu svårare att bestämma ras!
Åhhh jag säger bara vita valpisar…dom ser ut som små nallar =)
Gå in här och kika Lotta!!! Få se om du får samma symptom som mig.. ;)
Jag tror jag smäller av…fy så söta alldeles fyrkantiga med världens vitaste fluffpäls 
Ja :D
Nej usch.. Inte gå in där mer nu, kan aldrig sluta bra
#31 Tackar!=) Jodå, det ska jag!:D

men va söt!

åhh, hon/han såg väldig stilig ut där ;):P

Åh,va underbara bilder!!
Har äntligen fastnat för en ras:Labrador Retriver,men kan vara att det ännu ändras vi får se..
När ska du skaffa hund då=)?
Troligen till sommarn då hela familjen är hemma och vi kan titta till så int katten och hunden bråkar=9Längtar…

Vilken sötnos Kajsa!

#105 Taack :)
#87 Jag går då rakt inte in där igen för då är det kört…
#107 Haha :) Igår satt jag och dreglade över Mittelspitz-valpar..
nämen Eros gjorde du det hihi…min uppfödare har ju börjat med mittlar nu, skit söta är dom och hon har fått fram en färg som inte är alltför vanlig på dem ;-)….
Spännande!! Vad heter hennes kennel?
En sånhär (bilden) vill jag ha..!
Usch på dig Eros…nu måste du sluta, man blir så valpsugen =)
Haha! Nu skulle jag mest visa färgen ;) Men Lotta då, tänk dej en såndär mjuk fluff i famnen i regnrusket..
Åh hua…försöker du avskräcka mig
Jag gillar iaf vita hundar när dom är vita ;)
Ja men den där va ju iaf inte vit, så då kanske du inte blev så sugen? :P Nää tänkte mer att man kunde krypa ner med den där under filten och titta på regnet utanför! Skulle inte va helt fel.. Så kunde Eros få va ute i sitt ruskväder själv! ;)
hahaha nu var du inte snäll mot stackars Eros…kom till Lotta du Eros så kan du dela säng med mig, vi fixar en egen madrass i sängen och kastar ut karln från sovrummet =)))
Hehe ja men ibland önskar man verkligen att de kunde gå ut själva! :)
Åhh sa någon plats i sängen??? Då kommer jag bums! / Eros
Håller fullkomligt med dig vissa dar skulle man bara vilja strunta i promenaderna =)
Japp Eros det är bara att komma, Skorpan och jag har lagt i din fina madrass på din sida av sängen =)
Charmen med att ha hund ;) Eros ligger o tuggar på en tjurmuskel, han kommer så fort den är slut! Kom ju på att det finns en söt tjej där också och det är ju absolut inte fel!
Han kommer inte ångra sig…Skorpan älskar också vita snyggingar ;)

Nää, ni skulle bara dö av avudsjuka om jag la upp bilder på Nikita 

Ohhh, inga valpisbilder på Nikita tack. Hon är redan så stöldhotad härifrån.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åhhh suck och stön…tänk när Skorpan hade tre sånna småttingar, dom vara små som råttor och lät som sånna också =))
Kan tänka mej hur små dem var:) vilka färger fick hon? dem var inte svåra att få sålda va?
Skorpan, har du haft kille? har ni någon kontakt ännu?/en svrtsjuk Hugo
Det vart vita med svarta tecken…Tindra, Indra och Pinockio. Dom vart tingade när dom var knappt tre veckor, jag vart ner-ringd toltalt =)))
Nej då Hugo han är glömd för länge sedan, och du vet jag kör ju med lammkött nu för tiden ;)

vilka fina hujndar du har!
bra skorpan, då kan jag vara lugn:)/hugo

#136 Vilken sötis du har där.. =))
#140 Ohhh herre min je vilken sötis…hoppas hon har honom inlåst, snacka om kidnappningsrisk ;)

Woawwww nu blir jag riktigt avis….vilken snygg häst =)
Valpisen var jättegullig..kom ifrån ämnet *upps*

men gud vad söt nemi var:) en liten isbjörn till här inne:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#141 Dels så är han stor nu och så brukar han leka piraya med den där munnen. Så kidnappningsrisk finns bara på långt håll. Står man nära vill man fly. 
/Matilda