Problem med Animail
Tänkte beställa hem mat åt Ops då hans foder börjar ta slut och hittade lite fler saker så som godis från Planet Pet och en godisväska, och summan gicköver 600 kr. Vi fixade med allt och när vi skrivit in och använt dosan och skrivit allt så avbryts köpet helt spontant, någon annan som har varit med om det?
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
jo jag har varit med om sånt, inte animail men på en massa olika hemsidor som SJ och massa annat. Det är inget farligt. Vänta och se om du får en bekräftelse via mail att köpet har genomförts, brukar inte ta mer än 5 min. Får du inte det så är det bara att börja om =)
Kolla banken och mailen för att se om köpet registrerats eller inte innan du ger dig på det igen.
#2 fast det kan ta nån dag innan det syns i banken. fast det kanske borde synas på kommande betalningar?
Jasså, på min syns det direkt.
#1 Vi har försökt snart 6-10 ggr utan resultat. #2 Köpet har inte registrerat.
#5 Oj, jag hade nog slutat försöka för idag.
Tänk OM det faktiskt har registrerats och bara blivit försenade mejl.
#5 antingen så är det fel på deras hemsida, på bankens hemsida eller att du inte har pengar men jag tror det sista har du antagligen redan kollat =P
#6 Ja, jag hade tänkt ringa till de imorgon och höra med de. #7 Hm, vi får se iaf /:
Det händer att direktbetalning kan strula via internet oavsett vilket företag man handlar ifrån. Animail är väldigt hjälpsamma, så kör beställningen via telefon istället om betalningen bråkar🙂
Ja, jag har aldrig fått så bra och snabb kundservice som från animail. Kontakta dem så ska du se att det löser sig väldigt snabbt, oavsett om det var deras hemsida eller bankens som strulade.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Det står på animails facebooksida att dom har störningar med hemsidan just nu - så mitt råd är att ringa🙂