Era hundars sovplatser
Min lilla borzoivalp har både bädd, mysiga filtar att sova på. Men väljer han dem, nej ett hårt klinkersgolv är favoritplatsen. Var sover era hundar helst? Som tur är bryr sig inte vår om sängen tänk när han är stor det hade blivit som 3 personer i sängen

Velvet sover antingen i soffan, buren eller sängen,
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lusse sover antingen på govet eller i soffan.. =)

Nellie har nästan alltid sovit vid mina fötter i sängen, men nu föredrar hon faktiskt den lurviga ullmattan jag har på golvet vid sängen istället. Hon har en hundkorg, och ligger där ibland,,men det är verkligen bara ibland det
Vi får väl se hur det blir när Hugo kommer hem !!:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Snodden sover bredvid mig i sängen,eller på golvet nedanför.
Jag kan förstå att din hund väljer klinkers golv, det skulle Snodden också göra om vi hade något, han tycker det är alldeles för varmt i sin bädd nu på sommaren ;-).
Eros ligger var som helst - på golvet, i soffan, på mattan, i sängen. Bara jag är i samma rum ;) Nu på sommaren älskar han att ligga framför den öppna balkongdörren eller där ute. Han har en egen mjuk korg, men den är inte så intressant.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Skorpan ligger alltid bredvid mig på kudden…kan vara rätt jobbigt när det är varm eller när hon fäller =D
Quila sover mellan oss i sängen, helst på bredden.
Opraktiskt och trång, men attans va mycsgt :)
Ascot sover i sin hundbädd och på golvet om natten, men dagtid på golvet lite överallt i lägenheten.
Eftersom "Sillen" (Byt nick för guds skull, unge!!!) flyttade hemifrån har Alfons eget rum. O egen säng!
Flickorna sover i sängen, buren eller på golvet :)

min lilla kille tycker om att ligga i en av våra fotöljer, hundkorgen eller också ligger han på golvet :D

På nätterna ligger oftast Ludde i sin biabädd eller på golvet. Ibland i våra sängar. Lisa ligger ofta under sängen på golvet eller i sängen. Väldigt sällan i sin biabädd.
Hades sover på golvet brevid sängen.

Tintin (gammal shäfer) ligger på sin luddmatta, GÄMT. Kita och Diva, (leontikar, 13v. o 1,5 år) ligger så nära dörrar och öppna fönster som det går. Och UNDER sängen.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Charlie sover där vi är
. Han altinerar mellan sin bädd och bredvid bädden eller på hans lilla täcke i soffan. Fast fick han bestämma så skulle han nog sova i gräset jämt.

Min Lilly sover antingen i min säng eller i mina föräldrars säng.

Viggo sover oftast på golvet eller i soffan. Han tycker helt enkelt den bli för varmt i bäddarna. Nu på sommaren ligger han helst ute :)
Ariel och bonnie sov i min litta säng innan. jag fick nästan inte plats. men nu har jag flyttat upp på ovanvåningen så nu sover Bonnie i soffan och Ariel på golvet, ariel sover ibland på soffan också men inte när Bonnie är där:P