Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1181 ggr
[Bolten]
1

Försäkring

Vilket försäkringsbolag har du till din hund? Och varför har du valt just de?

sunnys
0

Folksam, uppfödaren hade det så vi fortsatte med det helt enkelt.

Portie
0

Agria, uppfödaren hade det så fortsatte med det jag med. Har aldrig varit problem.

[typellisch]
0

Agria. Uppfödaren har Agria som 3 års Dolda Fel och innan så kände att jag kunde fortsätta med dom efter att jag jämförde osv.

Mia
0

If, fast självrisk, känns tryggare så.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Empisen]
0

Agria.
Varför vet jag inte, verkade bra..

Lilllens
0

Folksam, för att förra ägaren hade det och det blev lättare att behålla den istället för att teckna en ny.

Loveradio
0

If, tycker det är bra med fast självrisk. Och tycker det är ett bra försäkringsbolag.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

CHARMEN
0

If, uppfödaren har sin dolda fel försäkring där så jag kände att det blir mycket enklare om jag har samma:)

Hälsningar Lovisa & Chester❤

majlar
0

Agria, som jag tycker är bra.

LindaBlue
0

Folksam, har alla andra försäkringar där,och lite rabatt genom jobbet.

Moa1994
0

Sveland för vi har vår borderterrier där o då hamnade alice o affe där med. Är jättenöjd

[Raquel.asplund]
0

Agria, p.g.a. den låga självrisken. Supernöjd med dom! Stackarna har gått otroligt mycket back på oss ^^

Belimas
0

IF, för att de är de enda som har fast självrisk. Även om det blir dyrt vid bara småsaker så är det jäkligt gött att veta vad man behöver betala om det blir en större sak någon gång.

Tjelsi
0

Dina Försäkringar (Dina.se) har jag försäkrat min schäfertik hos.

russin
0

Har haft Agria i många år, men nyligen bytt över till Optimal då det gör en så stor ekonomisk skillnad för mig och villkoren passar mig bra.

jgs09001
0

Jag har min försäkrad i Dina Försäkringar. Bra erfarenhet av dem, bästa priset och det mesta ingår i försäkringen utan att man måste betala massa tilläggsavgifter.

Qepta
0

Agria, då förra ägaren hade det.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

isblixt
0

Agria, Lowas uppfödare hade det på kullen med dolda felförsäkring och sen har vi bara fortsatt. :)
1400kr självrisk, 15% rörlig självrisk, 50 000kr veterinärvård och livsförsäkring.

Ruzicka
0

Jag har IF pga samma anledning som de andra som har IF: fast självrik. Det känns faktiskt jättebra att veta att oavsett vad det kommer kosta i slutändan hos vetten så betalar jag samma sak. 15% rörlig självrisk, som väl är det minsta man kan välja annars, tycker jag är jättemycket.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

LinaK
0

Agria på den ena, haft det en längre period och jag har insamlad självriskbelopp så jag vill inte byta. Den andra har jag IF, på grund av den fasta självrisken 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[tintilar]
0

Jag har Folksam. Tog det på hästen då dom är billiga med bra villkor. Har varit mycket nöjd och ha därefter haft det på hästar, hundar, hus, bilar mm. Dom är mkt serviceminded, lätta att ha o göra med, betalar alltid ut det dom ska, ifrågasätter inte och oftast behöver man inte ns skicka n kvitton.

[Bolten]
1

Blir nog If för mig också känns som de ända som uppfyller mina krav =)

Zvintos
0

Har IF på båda då det är de som jag tycker uppfyllde de kraven jag har. Ett av dem var såklart fast självrisk.