Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 956 ggr
[AmstaffLeo]
0

vom og hundemat

Djurmagazinet säljer VoH men skulle det hända någon gång att de slut så skulle jag vilja beställa. 

Var kan jag beställa VoH ?

CelsiusT
0

Hur har du tänkt göra då? Jag menar, det är ju fryst mat vi pratar om, det går ju inte direkt att skicka det på posten. Det måste ju vara i frystransport och det är ju normalt sett sånt som går ut till butiker. Så om det är slut i din butik så får du nog be dom att beställa hem mer, eller åka till en annan djuraffär och köpa.

Medarbetare på westernridning.ifokus

[AmstaffLeo]
0

Jo jag har förstått att VoH är fryst mat….                                         Har ju hittat hemsidor som transporterar men inte där jag bor.

[fabienne]
0

#2 Du kan ju prata med affären så att de vet hur mycket du tänker köpa varje månad så att de beställer hem mer. Tänker du köpa större mängd på en gång eller bara enstaka korvar? 

Vi har det så bra att vår återförsäljare frågar på deras fb-sida om någon behöver varje gång de ska beställa. Då kan man få möjlighet att beställa hem större volymer och 5-kiloskorvar. Då blir det lite billigare kilopris också. Det kanske du kan ge som förslag? :) Så är det mindre risk att det tar slut om de har ett hum om hur mycket folk tänker köpa.

[AmstaffLeo]
0

Jag ska köpa 10st nu och kolla hur han mår utav det, senare vill jag kunna köpa 20-30 korvar åt gången. Åker iväg imorgon och frågar :)

[fabienne]
0

#4 Låter bra, lycka till med foderbytet. :)

[AmstaffLeo]
0

tackar!