Hundkompisar sökes i norrköping!
Hej jag har en engelsk cocker spaniel hane som snart är 9 månader och han älskar verkligen alla hundar och människor! Jag har inte hunnit knutit några kontakter än, men är jätteintresserad av att träffa hundar i hundgårdar med algot då han älskar att LEKA med andra hundar. Har inte hittat någon hund med samma kemi som min hund än, han är sprallig, har massa energi och är glad, framåt! Vi bor i norrköping i eneby. Mvh sofia med algot
Kolla in min hemsida :)
Hej!
Bor även jag i norrköping, har en amstaffmix hane och en labradortjej.
Båda mina hundar är fulla med energi och mycket framåt, labradortösen kan leka en aning hårt men hon skärper sig om man tillrättavisat henne. Amstaffmixen är alltid lugn och snäll. Båda två skulle bli jätteglada om de fick en ny kompis 🙂
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#1 vad är kasper för ras? Det är bara att du pmar mig om du vill ses i någon hundgård :) #2 vart bor du i norrköping och vilken hundgård brukar du gå till? jag bor i eneby. Algot kan också vara lite hårdhänt i leken men inte aggresiv på något sätt utan han är klumpig eftersom han är valp och när han springer kan han råka springa in i hundar bara för att han är så uppspelt och glad!
Ni får gärna länka bild på era hundar så jag får se hur söta dem!
Hej!
Är ny i Norrköping och söker promenad och även lekkompis.
Har en st:bernad/schäfer tik på 8år. skulle verkligen vilja hitta lite nya bekantskaper med hund.
Mvh Emma
Hej vad trevligt! Vart bor du i norrköping? Vi vill jättegärna få fler lekkompisar!
Va kul!=) vi har nyss flyttat till herstaberg.
När har ni tid att träffas? jag brukar göra så att man träffas och går några promenader innan man släpper ihop dem för att leka. så de kan känna av varandra lite innan.