kläder m.m
Någon som kan tipsa mig om en billig bra sida med kläder och annat? :)
miniinthebox.com/sv
#2 Har aldrig stött på det :) Har beställt både det ena och det andra, betalat med kort och bra kvalité. Ingen tull har jag stött på heller.
Men tack, bra att veta! Tur att jag typ handlat klart där nu, haha. Har allt jag behöver nu :)
#3 Vissa har tur, haha :) Men det är kanske också skillnad på vad man köper, om det är kläder eller elektroonik prylar, jag läste lite på en sida med deras omdöme och det var väldigt blandat :) Antingen var det en 5:a eller en 1:a aldrig någonstans mellan (eller jo några men du förstår nog)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#4 Jag förstår :) Jag hade väl tur.. på tull-lappen som dom klistrar på paketet stod det att det var en gåva, tror det är därför jag inte behövt betala tull.
Men då vet man att man ska vara försiktig med den sidan :)
okej tack då vet jag! :) då ska man vara lite försiktig
#7 smart de tänkte jag inte på! tackar :)
Import får man betala i tullen om de överstiger 300 kr och är utan för EU land :P Så har de varit för mig iaf, jag har skickat från ebay.amazon m.m
#2 Jag har aldrig haft bekymmer heller. Tull har jag fått betala en gång, då vi handlade för runt 500 kr. Men det gör absolut inget med tanke på hur lite sakerna kostar. En vinteroverall för 120 kr, istället för 299-399 kr till hunden. Eller headset till xbox för en tjuga istället för 150-300 kr osv. Vi fick ett paket med 15-20 saker för det priset, så 99 kr i tull är inget jämnfört med om man ska handla inrikes och får lägga till frakt och porto. Då är man uppe i samma summa. 🙂
Men man ska alltid vara försiktig.