Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 668 ggr
[helenal]
0

O.T ringde polisen!!

Jga va på väg hem med hugo klockan 00:00 idag… gick fröbi en mycket berusad elelr narkotika påverkad man… han började följa efter mig och ropa vart ska du?? och massa, jag tog tag i hugo och började springa då sprang han efter mig, men som tur var hann jag smita in i porten och där stod han och bankade tills jag fick upp dörren, sen ringde han på i en kvart på porttelefonen(ingen aning hur han visste vilken min var)

jag ringde polisen och fick förklara det hela(min killeva i min mobiltelefon)… polisen kom efter en halvtimme men då va mannen redan borta.. dme ringde på min hemtelefon och sa att han inte var utanför porten… men jag e så rädd:(

Milka
0

Oj! Vad läskigt..:S tänk att man ska behöva vara med om sånt här. Har varit med om liknande saker och man är ju så rädd så man vet inte vad man ska göra..

Tur i alla fall att han är borta nu, och förhoppningsvis ska du slippa honom för alltid också. Vilken typ :/

AnneN
0

Ett tips kan vara att skaffa ett överfalls larm om du inte redan har ett.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

steffy
0

vad läskigt.

kerstinjoh
0

Otrevligt när det händer. Överfallslarm, som Biobio skriver om är nog inte så dumt.

Malin-A
0

ne fy va otrevligt..tröstekramar till dig….

gejsa
0

Usch, vad otäckt! Men jag undrar om han inte ringde på allas porttelefoner inte bara din menar jag. För hade han känt dig hade han väl ropat ditt namn. Har du pratat med grannarna i dag och frågat dom?

[helenal]
0

ne jag har inte frågat dem.. ja alltså jag kände inte igen killen.. men iochmed att ahn typ skrek FIN HUND OCH VART SKA DU.-. så svarade jag på d ehan frågade om och då har han ju f¨ått kontakt med mej… men polisen kom sen och han va inte däriaf…

Diezel
0

ja jag förstår att du är rädd. det är så dåligt av polisen att va så sega. det kunde ju hänt vad som helst nder denna halvtimma…kan inte lita på nån längre =(

Lotta
0

Usch vad otäckt…nu skulle du bott närmare mig så hade du kunnat lånat mitt överfallsalarm, piper så trumhinnorna lossnar nästan. Man känner sig åtminstonne lite säkrare om man har ett med sig, för folk hör det…tro mig..

AnneN
0

Har haft 2 st men gett bort båda till kompisar som har svårt att försvara sig själva och inte känner sig trygga.

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Ja mina små tjejer fick en varsinn när dom var yngre, skulle inte våga släppa ut dom sent på kvällarna annars….nu har dom tyvärr börjat slarva med dom…dom attans /&&/(&¤

Pehpsii
0

SKunkspray är bra och lagigt + det färgar förövaren lila som inte går bort på ett par dagar så de inte kan neka inför polis

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

AnneN
0

Haha det är något som alla borde ha i fickan

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

eller tårgas, tyvärr olagligt men effektivt…

AnneN
0

en liten flaska med hårspray funkar det med för det svider som ***** då man får det i ögonen

_**/Mvh Anne